K
Kroppa Sekaisin
Vieras
Heippa kaikki. Kaipaisin neuvoja asiaan, joka vaivaa nyt kovasti. Mulla piti kuukautisten alkaa toissapäivänä mutta niiden tilalla on tullut vain todella niukkaa ruskeaa, limaista vuotoa. Raskaus olisi toiveissa, mutta ei tunnu yhtään että tämä vois johtua raskaudesta. Alavatsa sekä selkä on ollut koko ajan kipeänä ja tuntunut että oikeat menkat alkaa ihan just. Koko ajan pitää käyttää varmuudeksi sidettä vaikka vuotoa ei ole sinne asti tullut. Voiko tällainen oire olla merkki raskaudesta? Meillä on ennestään yksi lapsi ja tällaista ei hänen kohdallaan ollut. Huomenna teen testin ellei yön aikana menkat tule.
jos poissuljetaan raskaus niin mistä tällainen vaiva voi tulla ja mistä se voi kertoa?
oisko jollakin ihanalla ihmisellä kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Kävin gynellä pari kuukautta sitten ja näennäisesti ultralla katsottuna kaikki olis ok. Sukupuolitauteja tuskin on, naimisissakun olen
jos poissuljetaan raskaus niin mistä tällainen vaiva voi tulla ja mistä se voi kertoa?
oisko jollakin ihanalla ihmisellä kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Kävin gynellä pari kuukautta sitten ja näennäisesti ultralla katsottuna kaikki olis ok. Sukupuolitauteja tuskin on, naimisissakun olen