Todella nolo aihe, selvinpäin en ikinä edes kehtais kertoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väljä ämmä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väljä ämmä?

Vieras
Muutaman saunakaljan tissutelleena uskallan paljastaa teille asian, mikä syö minua lähes päivittäin, eikä puhuminen miehen kanssa todellakaan auta.

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä noin viisi vuotta. Lapsia mulla on edellisestä liitosta. Rakastuin tuohon mieheen aivan silmittömästi ja luulin myös hänen rakastuneen minuun.

Silti sain kuulla noin vuoden yhdessäolon jälkeen, että mies oli pettänyt mua eksänsä kanssa. Tämä eksä itse kehuskeli, kuinka mies oli rakastelun huumassa sanonut kuinka paljon tiukempi hän on kuin minä... :(

Vaikka asia on käsitelty, niin silti joka ainoa kerta, kun rakastelen mieheni kanssa, tulee mieleeni, etten ole hänelle tarpeeksi tiukka. Eksäni aina kehui, kuinka kireä olen ja oli minuun tyytyväinen. Kuinka pääsen yli tästä asiasta?

No kieltämättä nykyisellä miehelläni on huomattavasti pienempi vehje kuin eksällä. Mutta olen treenaillut lantionpohjalihaksiani niin, että saan kyllä hyvän tuntuman rakastellessa. Erohan meillä oli todella lähellä, mutta koska mieheni katui katkerasti enkä itsekään halunnut luovuttaa, jatkoimme suhdetta. Silti asia vaivaa, se vain tulee mieleeni joka kerta, kun olemme sängyssä. Joskus olen ottanut sen puheeksi, mutta mieheni vain suuttuu. Hänestä asia on loppuunkäsitelty.

Tulee mieleen, että voisiko hyvinkin olla, että miehen eksä valehteli sinulle miehesi sanoneen noin? Sinuna en joka tapauksessa murehtisi tuota asiaa yhtään enempää. Tapahtuneesta on jo aikaa ja olette suhdettanne jatkaneet. Älä vaurioita suhdettanne tuolla, jos itse pettämis-asian olette saaneen käsiteltyä. Ei kuulosta siltä, että teidän seksielmä olisi epätyydyttävää kummankaan koon puolesta ainakaan. Itse asiassa onko kyse enemmän siitä pettämisestä ja ylpeyden loukkaamisesta, kuin tuosta koko-asiasta? Tsemppiä!

ehkä tämä eksä vaan yksinkertaisesti vaan valehteli. Koetti vaan saada sinut epävarmaksi.. Ja ihan oikeesti mitä väliä sillä kireydellä on oikeessa parisuhteessa? Ei se ukko sen kireen alapään kanssa käy kaupassa, katso telkkaria yms..Vaan sinun kanssasi!!

Mä en varmaankaan pääsis yli pettämisestä mutta jos pääsisin niin mä antaisin silti samalla mitalla takaisin, sen vehkeen koon kautta tässä tapauksessa. Tekisin kyllä selväksi että nykyisellä on pienempi. Siinä olis tilejä vähän tasattu kun mieskin tuntisi itsensä huonommaksi, varmasti muistaisi sen joka kerta kun hommiin ryhtyisi.

Itse epäilen myös olevani mieheni pienelle pilille liiän väljää tavaraa. Paneskelin yhden hehtaarihalon kanssa välissä ja hyvältä tuntui. Nyt en oikein edes tunne mielihyvää. Ja olen kyllä jumpannut alapäätäni...ehkä se ei vaan enempää tuosta tiukkene... :(

Mä en varmaankaan pääsis yli pettämisestä mutta jos pääsisin niin mä antaisin silti samalla mitalla takaisin, sen vehkeen koon kautta tässä tapauksessa. Tekisin kyllä selväksi että nykyisellä on pienempi. Siinä olis tilejä vähän tasattu kun mieskin tuntisi itsensä huonommaksi, varmasti muistaisi sen joka kerta kun hommiin ryhtyisi.

Otan tämän talteen. Kertoo paljon naisista. Kiitos.

Sehän se onkin parisuhteen perimmäinen tarkoitus: saada toinen tuntemaan itsensä huonoksi. Huhhuh :/

Niin, kaksi epävarmaa ja loukattua ihmistä parisuhteessahan on vielä parempi kuin yksi...

Mun oli niin sanotusti "helppo" antaa pettäminen anteeksi, koska se tapahtui aikana kun suhteemme oli vielä alussa ja epävarma. Itselläni oli avioeroprosessi käynnissä (eropäätös oli jo tehty, ennenkuin tämä nykyinen mies astui kuvioihin)

Nykyisen mieheni erosta oli silloin kulunut aikaa noin puoli vuotta ja tiesin, että hän oli hyvin kiintynyt eksäänsä. Itse asiassa tunsin tämän eksän ja olimme tuttavia. Miehen eksä ilmaantui tämän asunnolle, kumpikin oli umpijuovuksissa ja he päätyivät sänkyyn. Tämä kaikki olisi siis helppo unohtaa, mutta se että miehen eksä kehuskeli minulle kuinka mieheni kehui tämän tiukkuutta, se on vaikeaa kestää.

Yhteistyössä