todella runsaat kuukautiset kesken laatan

  • Viestiketjun aloittaja todellahuolestunut
  • Ensimmäinen viesti
todellahuolestunut
Eli siis minulla on aiempien laattojen aikoina ollut tiputtelua, mutta ihan vain sen takia, että olen unohtanut ottaa pillerin. Tämä uusi laatta on kestänyt nyt puolitoista viikkoa ja taukoviikon tyhjennys tuli ihan normaalisti. Halusin pitää taukoviikon hieman lyhyempänä, joten aloitin tämän uuden pakkauksen päivän aiemmin, kuin normaalisti. Nytten kesken laatan alkoi yllättäen kuukautiset? Tämä vuoto on runsaampaa, kuin ikinä taukoviikolla ja mukana on tosi paljon hyytymiä/mitä lie tummia klimppejä ja verta vaan tulee ja tulee. Klamydia ja raskaus+keskenmeno on pois suljettu. Soitin aiemman tiputtelun takia terveyskeskukseen ja sieltä sanottiin, että syö pari laattaa vielä ja jos tiputtelu jatkuu niin menisin käymään. Noh, nyt tiputtelun tilalle on tullut järkyttävät kuukautiset, vaikka olen muistanut ottaa kaikki pillerit tästä liuskasta. Onko tämä hormonitasapainon heittelyä vai jotain muuta? Mitä tekisitte tässä tilanteessa, että syönkö pari laattaa vielä, jos tilanne normalisoituisi vai käynkö jossain tutkimuksessa?
 

Yhteistyössä