Hae Anna.fi-sivustolta

1. Palvelimen ylläpitotöiden johdosta foorumi ei ole käytettävissä perjantaina 19.7. noin klo 06.00 - 07.00 välisenä aikana. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme pitämään tauon mahdollisimman lyhyenä.

Annan toimitus
    Dismiss Notice

todellisuuden luonne

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Amur, 01.08.2011.

1. Hämillään Vierailija

nimimerkki tämänimi ihmisen tietoisuudesta, mutta en tajunnut viestistäsi mitään, vaikka aihe olikin kiinostava. Oletko kopsannut tietosi jostain, vai oliko välittämäsi tieto sinun omaasi.

Mulle jäi viestistäsi aika tyhjä olo!

2. zenin jäljissä Vierailija

Ei ole mitään mitä pitäisi todistaa, on vain tämä hetki täydellisenä ilman sen arvottamista.

3. Olet Vierailija

nimimerkki "zenin jäljissä" yksi heistä, jotka ovat valaistuneita, joten en tajua viestistäsi mitään!

Missä on tavallisia, ei-valaistuneita vastaajia?

4. zenin jäljissä Vierailija

Oikein hyvä. Ei sitä parempaa voisi kenenkään viestistä toivoa kuin tyhjää, rauhallista ja seesteistä oloa. Onnittelen.

5. siviilissä haamu Vierailija

Poju - poika saunoo viroksi - YouTube

6. .... Vierailija

Arvoisa sivaltaja pyytää monesti todisteita, siksi tämä maininta.

7. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Muistatko milloin pyysin viimeksi ja missä yhteydessä ja minkälaisia todisteita?

8. .... Vierailija

En muista. Joskus kuitenkin, jossain asioissa, ei siinä mitään. Jos olen väärässä, olen pahoillani.

Mitä tiede muuten sanoo tietoisuuden olemassa olosta? Onko se tieteellisesti havannoitu?

Kysyn, koska olen ymmärtänyt että olet kiinnostunut tiede jutuista, ellen ole väärin ymmärtänyt.

9. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Viimeksi - oman muistini mukaan - pyysin erästä hahmoa todistamaan, että hän osaa kaukonähdä. Usein myös kysyn linkkejä väitteiden tueksi, varsinkin silloin, jos joku väittää jostain nettisivulta jotain lukeneensa.

Mutta kysyin tuota siksi, koska sanoit, että minä pyydän monesti todisteita. On tietenkin suhteellista, mitä "monesti" tarkoittaa, mutta mielestäni pyydän todisteita melko harvoin. Ja vielä kertaakaan en ole pyytänyt ketään todistamaan omaa kokemustaan, mitä minun väitetään myös "usein" tekevän.

Tietoisuus on tieteellisesti yhtä havainnoitu kuin vaikkapa numero 4. Kumpaakaan ei voida havaita, koska ne ovat olemassa vain abstraktioina.

10. valaistunut Vierailija

Eivätkö valaistuneet saa mielestäsi vastata täällä ollenkaan? Tai eikö valaistuneiden viestit kelpaakaan nyt sitten enää täällä?

11. .... Vierailija

Kiitos vastauksesta.

12. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Ole hyvä.

13. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Ei sitä voi todistaa ellet elä hänen kanssaan joka päivä ja kuuntele ja keskustele mitä maailmassa tapahtuu ja sen todistat livenä. Osaan minäkin katsoa ja tuntea jo kaukaa kuka mitäkin on joka minulle jotakin merkitsee, eikä kysymys ole siitä mitä ollaan ajallisesti sovittu, sen vain tuntee ja kuulee ilman kuulematta, ja voin sanoa milloin tulee vaikka selkeästi aika heittäisi oikeasta ajasta suurestikin. Tunnistan vain jo hyvin kaukaa rakkaani tulemisen, myös ystävien vaikka muuttaisivat päivää siitä sanomatta mitään. :)

14. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Tiedätkö edes mistä tapauksesta puhut?

15. Taivas varjele. Vierailija

Joo-o. Vaikuttaa siltä jotta sem on pihalla vähän joka asiasta.

16. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Finnish Hockey Mafia feat. Antero Mertaranta - Taivas Varjele! - YouTube

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Mutta edelleenki jää kysymys mitä on Tietoisuuden takana? Mistä Tietoisuus on syntyny?

Täällä (huitoo ilmaa käsillään)

18. No vaikka Vierailija

siellä missä ei muita haukuta valaistuneiksi omien antipatioiden takia. Siellä missä eletään tässä ja nyt hetkeä rauhassa, ilman kiusaamista, salakavaluutta, vihaa ja kaunaa. Muut on helvetin tulen valaisemia :)

Älköhön kukaan nyt innokkaana kertoko että on samaa mieltä mutta kun ne muut...ei ne muut kuitenkaan vaan jokainen ihan itse.

19. .... Vierailija

"mitä on Tietoisuuden takana? Mistä Tietoisuus on syntyny?"

Taitaa olla semmonen asia ettei kukaan sitä tiedä.

Siinä saattaa käydä samalla tavalla kuin kynttilällä. Kynttilä sulaa ennen kuin on lähelläkään aurinkoa.

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 827
    Niinpä taitaa..

21. Joogahemmot kertovat että tietoisuutta voi uida ja sukeltaa, mutta hekään eivät taida väittää että kukaan olisi koskaan käynyt sen ulkopuolella?

22. perusoppeja Vierailija

Toisaalta kyllä ovat, kunhan jättävät tietoisuuden(kin) poies.

23. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEI ME olemme ewnergiaa ,kaikli on energiaa jonka voima eli enrgiakenttä sitooo kasaan se om kaikkkki mitä on olemassa . Eli kaikki on harhaa tämä länsimainen mailma on joka perustuu aineeseen on harhaa sillä kaikki on energiaa jonka ennrgiakenttä sitooo kasaan, ja saa sen näyttämään aineelta . mutta sen huoma hyvinn esim meditoidessa kun ,olet itse korkeammassa ulottuvuuden tilassa esim tuoli tai lasi tai teevee opöytä kun, kohotat tasoa katoaa kokonaan näkyvistä eli kun se muutttuu korkeamman värähtelyn tasossa täysin näkymättömksi. Kun meditoinniin lopettaa lasi tai pöyytä taso tulee taas näkyväksi. Tai jos loikoilee sängyllä ja katsoo katon kristallikruunua kun meditoi se katoaa näkyvistä kokonaan . Samoin käy esin tv ruuulle ym esineille. Jokainen joka meditoi teitää että. Tämä aineellinen maailma on harhaa.

Yodan sanoin ,et sinä ole tätä raakaa ainetta vaan olet hohtava olento.

Jedien maailmassa ei le ainetta eikä painovoimaa ,niin kuin länsimaat ne käsittävät.

Vaan esim on olemassa vetävä ja työntävä voima . Ja silloin kun Jedi mediotoi hän voi syrjäyttää painovoman . t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

24. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mieki valaistuin hitosti kun ostin 9 ledin taskulampun ja asensin autooni xenon valot...Wauuu..mie oon valaistunut!

25. voortti Vierailija

Ja kun otat valot pois päältä ja ajat sysipimeällä tiellä niin jos ja kun kykenet ajamaan ja "näkemään" olet juuri silloin sitä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri