Hae Anna.fi-sivustolta

Todistus hengestä ja kamppailusta

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä tosiuskova, 20.02.2014.

1. tosiuskova Vierailija

Eräs helluntailainen ammeessa kastettu kertoo: Rukouksessa kotona yksinollessa aloin puhumaan kielillä. En päässyt niinkuin jostain vallasta pois, sitä kesti muutamia minuutteja ja tahtomattaan huutamalla lopuksi puhuin. Ennen tuota tapahtumaan jokin lähestyi minua. Miksi jouduin tuohon tilaan josta en meinannut päästä pois?
    Menin sitten helareiden rukouskokoukseen, siellä eräs veli piti puhetta. Puheen aikana kolme eri kertaa alkoi tulla sitää samanlaista kamppailin vastaan.

Tälläiset on hyvin vaikeita ymmärtää. Miksi jouduin jonkun valtaan?

2. kateellinen Vierailija

Pyhä Henki on koskettanut sinua, älä kamppaile vastaan, voit menettää sen.
    Kielillä puhuminen on Jumalan armolahja, ota vastaan.
    Minäkin haluaisin samanlaista, mutta Jumala ei ole sitä vielä minulle antanut.

3. engel48 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kielillä puhuminen on selvä merkki siitä, kuinka uskonto pistää pääkopan sekaisin.

4. Micelangelo Vierailija

Kyllä se on tottakin ainakin uudestikastajien lahkoissa ja muissakin esiintyy siansaksankielet. pseudokielet improvisoituna.On myös runsaasti kielilläpuhumista jonka vaikuttaa ihmisessä(helluntailaisessa) asuva paha henki.

5. varoitus! Vierailija

Helluntailiikkeessä vaikuttava henki on itse perkkeles joka tekee tekoja joiden näkeminen pitäisi karkottaa uteliaat luterilaiset.
    Monet hakevat terveyttä helluntailaisilta ja pian lehdestä voi lukea että avun saanut on haudattu hiljaisuudessa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri