Hae Anna.fi-sivustolta

Töihin Ayia Napaan!!

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Minna, 18.11.2004.

1. Minna Vierailija

Haluaisin lähteä ayia napaa töihin ensi kesänä..Tietääkö kukaan mistä töitä voisi etsiä ja mistä voisi löytää jonkun muun edullisen asumismuodon kuin hostellin tai hotellin esim. majatalo yms. Tai minkä hintaisia vuokrakämpät on? Kaikki tieto olisi erittäin tervetullutta=)

2. Tytti Vierailija

Kannattaa katsoa www.discoverayianapa.com, sieltä Jobs in Ayia Napa. Ilmeisesti brittien ylläpitämä, ainakin viime kesälle on työpaikkailmotuksia näkyvissä. Luultavasti tulee myös ensi kesälle joten kannattaa seurata.. Osassa työnantaja hankkii asunnon tai auttaa sen etsimisessä, lähinnä baarityötä tarjolla.

Itse en ole ko. sivustoa VIELÄ käyttänyt, ehkä ensi vuonna ;) Pakkohan siellä on ainakin yksi kesä viettää, kaksi viikkoa loppui tänä vuonna auttamattomasti kesken.

3. Minna Vierailija

Kiitoksia=) Joo oollaan käyty noilla sivuilla kattomassa että koska tulee ensi kesän ilmotukset. Ite olin myös viime kesänä ayia napassa kaks kertaa ja nyt ois pakko päästä pidemmäks aikaa..oli NIIN ihana paikka.

4. Kati Vierailija

Olin viime kesänä Napassa töissä 5kk ja tarkoitus olis lähteä ensi kesänä uudestaan.
    Minusta paras tapa löytää töitä sieltä on yksinkertaisesti mennä paikan päälle.Siel on ainakin alkukesästä runsaasti vapaita työpaikkoja.Mutta nyt jo kerran siel töissä olleena tiedän mitkä ovat ns.turvallisia työpaikkoja ja mitkä ei.Pitää varmistaa et et päädy tekemään töitä ilmaiseksi.
    Nettiä en kuitenkaan suosittele työpaikan löytämiseen.
    Asuntoja on myös melko helppo saada.Vuokrat ovat siinä 100-150punnan paikkeilla kuukaudessa.
    Jos haluut niin voit mailata mulle osoitteeseen catlin@city.fi.Niin voin keroa lisää....

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri