Töihin vai hoitovapaalle plussan toivossa

  • Viestiketjun aloittaja Annas
  • Ensimmäinen viesti
Annas
Minulla on viime kuukaudet ollut kauhea stressi ja päätöksenteko vaikeus. En tiedä mennäkkö takaisin töihin samalla kun yritämme tulla uudestaan raskaaksi vai jatkaisinko hoitovapaalla . Tuntuu että tekisi mieli mennä vähäksi aikaa takaisin työelämään mutta on pelko siitä mitä töissä ajatellaan jos sanon nyt meneväni takaisin 2kk päästä ja sitten kävisikin niin että olen juuri raskaana kun aloitan työt. Tilanteeni on sellainen että ensimmäisen kanssa tärppäsi heti vaikka eihän se tarkoita että toista edes koskaan tulee. Hormonikierrukkani poistettiin juuri emmekä käytä muuta ehkäisyä joten riski raskaaksi tulemisesta on suuri. Toki kuukautisia minulla ei edellisen alkuraskauden jälkeen ole ollut joten myös se pelottaa kun ei tiedä yhtään millainen kierto on. Tuntuu myös että töistä painostetaan koska olen tulossa takaisin ja joko pojalle löytynyt sopiva hoitopaikka. Ja saimme myös tietää pojan hoitopaikan jos sen tahdomme ottaa vastaan tammikuusta 2015 . Auttakaa miten teillä muilla nämä asiat hoidettu ja onko kokemuksia tällaisesta tilanteesta? Vinkkejä kaipaan myös siitä mitä tehdä kun itse niin vaikea päättää ja päätöksiä pitää tehdä pian.
 

Yhteistyössä