Tein munakkaan ja laitoin sen jäähtymään lautaselle. Kävin vessassa ja sinä aikana munakas oli kadonnut. Menin puhuttelemaan koiraa ja se teeskentelee nukkuvansa. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meidän mammutti on aika surkeesti koulutettu. Mutta eipä ole emäntäkään korkeasti koulutettuAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Joo, oon jo henkisesti varautunut siihen, että en osaa kouluttaa.Ei se usein tota tee. Ehkä kolmesti vuodessa. Ja aina mulle. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Meillä mun kotona oli ennen norjanharmaahirvikoira (vai mikä se oli :ashamed: ) ja aina katos jonnekki hetkeks, aina sai hirveet torut tietysti kuten asiaan kuului niin sepä alkoi fiksuna koirana tehdä semmosta et aina kun tuli rimpsaltaan, niin leikki että on satuttanu jalkansaAina klenkutti ja kun katse vältti niin mennä tepsuteltiin ihan normaalisti
Kerran nähtiin olkkarin ikkunasta kun tuli reissuiltaan, niin heti kun huomas et meitä oli lauma ikkunalla katsomas niin alkoi klenkata ja siihen asti oli kävelly kunnolla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Aika ovelaÄidin cavalieri tunki aina salaa kokonaisen vohvelin suuhunsa ja jäi keittiöön hetkeksi istumaan ja esittämään, ettei sillä muka mitään oo, vaikka posket pullotti. Hetken päästä se hipsi jonnekin syömään sen salaa
![]()
Meidän koira taas ei ota mitään ilman lupaa. Jos pojilta on tippunu joku leivänpala, niin se saattaa päivystää siinä vieressä vaikka kuinka kauan, syö vasta sitte ku joku antaa luvan:headwall: Kai se luulee, että me huomataan, jos lattialta katoaa minimaalinen leivänpala
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:äidin oma hömelö se on...sellainen rakkaus pakkaus :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RIINA_MAIJA:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:äidin oma hömelö se on...sellainen rakkaus pakkaus :heart:
mun mielestä toi kuullostaa aika ällöttävältä elukasta sanottuna. ja kyllä itellä on sekä koira että kissoja
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:Alkuperäinen kirjoittaja RIINA_MAIJA:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:äidin oma hömelö se on...sellainen rakkaus pakkaus :heart:
mun mielestä toi kuullostaa aika ällöttävältä elukasta sanottuna. ja kyllä itellä on sekä koira että kissoja
niimpä tietenkin..
toivottavasti nyt muut ymmärtää asian kuten olen tarkoittanutkin...
kiitän ja kumarran