Toi eläin luulee kai olevansa kovinkin fksu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinihammas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä puudeli hämmästelisi yhdessä mun kanssani, että mihin ihmeeseen se munakas katosi :D Kohta muuten joku tulee sanomaan, että oikein koulutettu koira ei ole nakkivaras. Ja ihan oikeessahan tietty hän on. Meillä on nakkivaras ja useimmilla tuttavillani on nakkivaras. Meidän nakkivaras kyllä uskoo, kun sanon, että "ei ota". Mutta en mä jokaiselle perunalle muista sitä sanoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Joo, oon jo henkisesti varautunut siihen, että en osaa kouluttaa. ;) Ei se usein tota tee. Ehkä kolmesti vuodessa. Ja aina mulle. :snotty:
Meidän mammutti on aika surkeesti koulutettu. Mutta eipä ole emäntäkään korkeasti koulutettu :D Mä tein aikoinaan virheen siinä, että kielsin piskiä ottamasta. Kun oikeesti piskille olisi pitänyt antaa lupa ottaa. OIkein koulutettu koira ei ota mitään, mihin ei saa lupaa. Mun puudeli taas ei ota sellaista, mikä on kielletty, mutta kaiken muun ottaa. Tein muuten pilkulleen saman virheen esikoiseni kanssa :D

Meillä kyllä tilaisuus saattaa tehdä kiusauksesta ylivoimaisen, etenkin jos jotakin erityisen herkullista tuntuu olevan laitettu ihan varta vasten tyrkylle pöydän reunalle. Jos minä olen keittiössä, karvaisten ruokarosmojen kantti ei kestä, mutta jos piipahdan vaikka roskat viemään, saattaa herrojen terrihirmujen kantti olla pettänyt.

Aika ovela :D Äidin cavalieri tunki aina salaa kokonaisen vohvelin suuhunsa ja jäi keittiöön hetkeksi istumaan ja esittämään, ettei sillä muka mitään oo, vaikka posket pullotti. Hetken päästä se hipsi jonnekin syömään sen salaa :laugh:

Meidän koira taas ei ota mitään ilman lupaa. Jos pojilta on tippunu joku leivänpala, niin se saattaa päivystää siinä vieressä vaikka kuinka kauan, syö vasta sitte ku joku antaa luvan :laugh: :headwall: Kai se luulee, että me huomataan, jos lattialta katoaa minimaalinen leivänpala :laugh:

Meillä mun kotona oli ennen norjanharmaahirvikoira (vai mikä se oli :ashamed: ) ja aina katos jonnekki hetkeks, aina sai hirveet torut tietysti kuten asiaan kuului niin sepä alkoi fiksuna koirana tehdä semmosta et aina kun tuli rimpsaltaan, niin leikki että on satuttanu jalkansa :laugh: Aina klenkutti ja kun katse vältti niin mennä tepsuteltiin ihan normaalisti :laugh: Kerran nähtiin olkkarin ikkunasta kun tuli reissuiltaan, niin heti kun huomas et meitä oli lauma ikkunalla katsomas niin alkoi klenkata ja siihen asti oli kävelly kunnolla :laugh:

meillä on kans kiero koira...
just tolleen napsii ohimennessään sellasta ruokaa mitä ei muistettu kieltää..
kerran söi lautasellisen lättyjä :headwall: :laugh:
onneksi ne oli niitä pikkulättyjä ettei isoja...
siitä lähtien oon muistanu melko hanakasti kieltää ettei ota...
ja sit kerran oli vetäny mun lenkkihousut makkarista eteiseen ja nukku niiden päällä muka niin viattomasti..yritti kato tunkee niitä mahansa alle piiloon :laugh:

eihän se nyt onnistu tuollaselta polvenkorkuselta...

äidin oma hömelö se on...sellainen rakkaus pakkaus :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Meillä mun kotona oli ennen norjanharmaahirvikoira (vai mikä se oli :ashamed: ) ja aina katos jonnekki hetkeks, aina sai hirveet torut tietysti kuten asiaan kuului niin sepä alkoi fiksuna koirana tehdä semmosta et aina kun tuli rimpsaltaan, niin leikki että on satuttanu jalkansa :laugh: Aina klenkutti ja kun katse vältti niin mennä tepsuteltiin ihan normaalisti :laugh: Kerran nähtiin olkkarin ikkunasta kun tuli reissuiltaan, niin heti kun huomas et meitä oli lauma ikkunalla katsomas niin alkoi klenkata ja siihen asti oli kävelly kunnolla :laugh:

Puhuks sä meen koirasta? :o
Ihan samaa tekee meen Harmaa. Nyt se ei oo päässy hetkees karkaileen, mut se klinkkaa muuten vaan. Kaikki sitten paijaa ja ihmettelee, että onko se jalka kipee..
Jostain syystä lenkillä ei satu jalkaan ollenkaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Aika ovela :D Äidin cavalieri tunki aina salaa kokonaisen vohvelin suuhunsa ja jäi keittiöön hetkeksi istumaan ja esittämään, ettei sillä muka mitään oo, vaikka posket pullotti. Hetken päästä se hipsi jonnekin syömään sen salaa :laugh:

Meidän koira taas ei ota mitään ilman lupaa. Jos pojilta on tippunu joku leivänpala, niin se saattaa päivystää siinä vieressä vaikka kuinka kauan, syö vasta sitte ku joku antaa luvan :laugh: :headwall: Kai se luulee, että me huomataan, jos lattialta katoaa minimaalinen leivänpala :laugh:

Meillä varastaa varmasti jos vaan mahollista,kerran veti yli kilon pihvifileen,jonka olin pakastimesta sulattanu ja tuntitolkulla paistanu.No jätin hellalle jäähtymään, ja eikös kohta prkle ajurilla oo koko lihaköntti suussa.Arvatkaapa revinkö joka murun kurkusta siltä :headwall: .Viime viikolla varasti hk:n pöydältä.Yleensä porukoilla syö mutsin aamupalat jos ne jää hetkekskään pöydälle vartioimatta.Tosi rasittava eläin :headwall: :kieh:

Meijän piski käy piehtaroimassa äiteen(siis miun äitin) vaatteissa ja sängyssä joka kerta kos vaan mahollista.Siihen syy on se et äiteellä on inkontinessi (siis se virtsankarkailu) ja äiteen huone haisee järkylle vaan meijän rontti onnessaan piehtaroipi selällään äiteen hikisessä,virtsalta tuoksuvassa vaatekasassa :headwall: .Ja siis metällä ollessaan ettii vaan pa**oja missä pyöriä.Viime kerran pyöri ihmisripulissa,oli oikein wc-paperit roikkunu kaulassa,hyi hel**tti!Mitä mie tälle teen,hermo ei kestä tuommosta!

Alkuperäinen kirjoittaja RIINA_MAIJA:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:

mun mielestä toi kuullostaa aika ällöttävältä elukasta sanottuna. ja kyllä itellä on sekä koira että kissoja

niimpä tietenkin..
toivottavasti nyt muut ymmärtää asian kuten olen tarkoittanutkin...

kiitän ja kumarran

:laugh: Vähän kun meidän piski.. Nappailee herkkuja 3veeltä, oikein kiertää perässä vahtien jos en mä älyä kieltää heti. Pöydänreunalta katoaa myös kaikki, ja koira löytyy usein sohvan takaa (kulkureitti menee siitä, ei seinää vasten) aarteineen. Olevinaan piilossa..

Ja äsken.. Nosti muina koirina kinttuaan eteisen matolle, eikä sitä ennen edes pyytäny ulos! :kieh: Pääsi sinne kyllä supernopeesti sitten. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja RIINA_MAIJA:

mun mielestä toi kuullostaa aika ällöttävältä elukasta sanottuna. ja kyllä itellä on sekä koira että kissoja

niimpä tietenkin..
toivottavasti nyt muut ymmärtää asian kuten olen tarkoittanutkin...

kiitän ja kumarran

miekii oon sitä mieltä et toi meijän elukka on ihan hirvee mut silti hirveen ihana :heart: eli tiällä myös hömelö-rakkaus-pakkaus

Yhteistyössä