makasin sohvalla kirjaa lukien. olin juuri saanut peiton päälle ja hyvän asennon,kun rontti loikkas mahan päälle,puski kirjan tyynesti sivuun ja lässähti siihen persii mun suussa :xmas:
istuin keittiön pöydän äärellä ja söin voileipää. rontti hyppäs viereen ja alko pitää sellasta ihme pihinää. katsoin sitä murhaavasti,niin se oli just sen näkönen kun olis nälkäkuoleman partaalla. käänsin katseeni sekunniks,niin mun leipä oli lattialla paremmissa suissa |O
tulin tähän koneelle,niin rontti tuli kihnuttaan itseään tota näyttöä vasten.
heitin sen pois ja aina se tuli uudestaan :headwall:
nyt otin lehden tohon näytön eteen ja luin sitä sillä aikaa ku nää sivut latas,niin kappas,kukas se siinä lehden päällä makaa??!! :xmas:
kumma tyyppi ku toisinaan on haistapaska-ilmeellä koko päivän ja on kun ei tuntiskaan ja toisinaan änkee joka paikkaan mukaan :headwall:
äsken yllätin sen tunkeutumasta pojan reissukassiin :headwall:
:heart:
istuin keittiön pöydän äärellä ja söin voileipää. rontti hyppäs viereen ja alko pitää sellasta ihme pihinää. katsoin sitä murhaavasti,niin se oli just sen näkönen kun olis nälkäkuoleman partaalla. käänsin katseeni sekunniks,niin mun leipä oli lattialla paremmissa suissa |O
tulin tähän koneelle,niin rontti tuli kihnuttaan itseään tota näyttöä vasten.
heitin sen pois ja aina se tuli uudestaan :headwall:
nyt otin lehden tohon näytön eteen ja luin sitä sillä aikaa ku nää sivut latas,niin kappas,kukas se siinä lehden päällä makaa??!! :xmas:
kumma tyyppi ku toisinaan on haistapaska-ilmeellä koko päivän ja on kun ei tuntiskaan ja toisinaan änkee joka paikkaan mukaan :headwall:
äsken yllätin sen tunkeutumasta pojan reissukassiin :headwall: