talo on ihan hiljanen kun poika ja koira nukkuu, telkkari vaan hiljasella taustalla. mies tossa luki lehtee ja meni hammaspesulle ja toki ovi auki.
ensin kauhee lorina kun se kävi kusella (eikö voi pissiä siihen pytyn reunaan, siis sisäpuolelle
vaan suoraan sinne veteen kauheella paineella?) ja sit se veti vessan, avas hanan täysille, jynssäs hampaansa ja huuteli samalla mulle jotain mistä en saanu selvää ja koska sanoin et "mitä, en saa selvää" niin piti sit ääntä korottaa niinku se selvyyttä tois siihen puheeseen kun on hammasharja poikittain suussa ja suu täys tahnaa 
sit se lähti ulos ja kauheella ryminällä sai jotenki kenkätelineen sijoiltaan ja rysäytti oven auki, tuli sisälle ja paiskas oven kii ja huusi et "mä meen nukkuun nyt!!!" |O <--- mun mies
ei mua elämisen äänet häiritte, mut kiinnitin oikein huomioo et on mulla äänekäs yksilö täällä

:heart:
ensin kauhee lorina kun se kävi kusella (eikö voi pissiä siihen pytyn reunaan, siis sisäpuolelle
sit se lähti ulos ja kauheella ryminällä sai jotenki kenkätelineen sijoiltaan ja rysäytti oven auki, tuli sisälle ja paiskas oven kii ja huusi et "mä meen nukkuun nyt!!!" |O <--- mun mies
ei mua elämisen äänet häiritte, mut kiinnitin oikein huomioo et on mulla äänekäs yksilö täällä