V
vieras
Vieras
Olen 1,5-vuotiaan lapsosen äiti. Meillä kaikki toimii kun olen kotona. Lapsen isä asuu kyllä meidän kanssa mutta ei ole avuksi mitenkään. Meillä ei ole tukiverkkoja täällä. Minulla on vähän kavereita ja heitä näen äärimmäisen harvoin kun meidän lapsi on koko ajan jossain taudissa. Olen melko yksinäinen, joten olen ajatellut palata työelämään josko se mulle onnen tois.. Mies ei kuitenkaan suostu joustamaan yhtään että töihin lähtö olisi minulle helpompaa. Hän ei ole vieläkään hoitanut kertaakaan esim. iltarutiineja ja syömisiä lapsen kanssa. Hän on sanonut että jos hänelle ilmaantuu ylitöitä, hän ei lasta hae, vaan minun pitää lähteä iltavuorosta kesken pois. Suoraan sanottuna en tiedä yhtään miten he pärjäävät lapsen kanssa kahdestaan.. Minulle on tarjottu töitä, joista olen kieltäytynyt jo monta kertaa, mutta seuraavan paikan otan vastaan. Tuleekohan tämä kuvio toimimaan? Onko kaikissa muissa perheissä osallistuvia isiä? Jänskättää, mutta en kai voi loputtomiin odotella kotosallakaan..