Töihin paluu ja työpaikanvaihtoasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

viivi

Jäsen
25.05.2004
863
0
16
eli mulla on suuren suuri ongelma. B)

en haluais mennä takaisin töihin etenkään omaan työpaikkaani ja loppukesästä pitäis viimestään päättää mitä tehdä.

varaa ei ole jäädä kotiin lapsen kanssa, mutta omaan työpaikkaan palaaminen suorastaan ahdistaa jo ajatuksena.

eli mitä mä teen? mitä muita töitä olisi mistä saisi palkkaa vähintään 2000 kuussa ennen veroja eikä niihin tarvitsisi mitään erityistä koulutusta (olen omaan ammattiini kouluttautunut, mutta kyseessä niin suppea ala ettei siitä varmaan muihin ammatteihin ole hyötyä)?

Kröhöm, mulla on paljon koulutusta ja kokemusta, silti ei palkka ole edes ENNEN veroja 2000e.
Toimistoalaa. Kandee kokeilla lakifirmoja, ne maksaa ihan ok. Mutta on todellinen ihme jos pääset ilman koulutusta!

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Paljonko palkka esim. vaatemyyjällä, asuntovälittäjällä..

Asunnonvälittäjällä on yleensä pohja noin 1000 - 1500e + provisio myynnistä, mutta vähintään työn ohessa sun pitää opiskella LKV tutkinto

Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Paljonko palkka esim. vaatemyyjällä, asuntovälittäjällä..

Tiedoksi vaan, että ei vaatemyyjäksikään ihan ketä tahansa kelpuuteta kun tunku on niin kovaa. Myös siihen tarvitaan jonkunasteista koulutusta, joku pahainen H&M lienee poikkeus, mutta sieltä ei tilipäivänä palkka aina tappelematta irtoakaan. Asuntovälittäjä tarvitsee myös koulutuksen! =) =)

Yhteistyössä