Töihin sitten vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nala78

Jäsen
10.01.2005
350
1
16
No niin! Soittivat sitten sieltä päiväkodista jossa kävin haastattelussa. Kysyivät että tulenko töihin ja minä sitten sanoin että tulenhan minä. Vaikka ei nyt ole varmaa kuinka kauan pesti kestää. Näillä näkymin ainakin tammi-maaliskuun... Toivottavasti löytyy sitten jotain jatkoa tuolle, kun pojalle kuitenkin pitää hoitopaikkakin hommata. Niin, kun sitten ei olisi mitään järkeä maksaa tavallaan turhasta (hoitopaikasta) jos olen kotona. No, pidetään nyt sitten vaan peukkua... (Vielä kun oikein olisi meikäläisen tuuria, niin mullehhan soitettaisi ensi viikolla jostain toisesta paikka pitempää pätkää ja just oisin sopimuksen kirjottanu tuohon ekaan... :attn: )

Sulla melkein sama tilanne ku mulla =)

Mulla oli joulukuun 27. pvä työhaastattelu sellaseen avustaja hommaan. Se kestäisi about touko-kesäkuulle. Hakijoita oli muitakin mutta silti päätyivät minuun vaikkei mulla olekaan autoa jne. Tarkoitus oli aloittaa viimevkon tiistaina.
Mutta... Maanantai-aamuna soi puhelin ja setä tarjos töitä, syyskuun loppuun, 2egee paremmalla tuntipalkalla ku avustaja hommas.
2 sekuntia mietin ja lupauduin. Piti perua se avustajatyö, vähän suutahtivat mut parempi näin.
Nyt istun kaupan kassalla tyytyväisenä =)

Just sitä tuuria et heti ku tartut huonompaakin työtarjoukseen ni sit kohta tulee parempi. Tää on tätä...

Tyttö, 2v8kk on yksityisellä pph:lla muutaman pvän viikossa, hyvä näin.

Hei sinä Nala! Onko sinulla koulutus päivähoitoalalle? Kun itseäni kiinnostaisi se työ. Koulutus vaan puuttuu, mutta jos jotenkin saisi jalkansa oven väliin apulaisena olemisen kautta tms.. Jos myöhemmin olis varaa opiskella joskus.

Yhteistyössä