Toimiiko playstation 3:n pelit ps2:ssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ps2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eipä toimi, miksi uudemman konsolin pelit toimisivat vanhemmassa konsolissa??

Kun ei ne ps2 pelitkään toimi kolmosessa

Et sä tietokoneeseenkaan voi tunkea pleikkarin peliä

[QUOTE="vieras";27906519]No miksi ps1 pelit toimii ps kakkosessa?[/QUOTE]

On vähän eri asia että vanhan konsolin pelit toimii uudessa kuin aapeen kysymä että toimiiko uuden konsolin pelit vanhassa :O

Silloin kun kakkonen tehtiin niin joo, siinä toimi ykkösen pelit. Kolmosessa on blueray levyjä

hohhoh

[QUOTE="vieras";27906519]No miksi ps1 pelit toimii ps kakkosessa?[/QUOTE]
pleikkari kakkosen pelit ei toiminut ykkösessä! Miks ostaa konseleita kohta on taas uus konsoli jolle vaan tehdään pelejä! Osta tietokone ja hanki siihen pelejä! Se on se kuluttuja joka sanelee !!!!

Kiitos. Enpä enää kysy mitään täältä. Mulla ei oo mitään käsitystä noista pelikonsoleista ja peleistä. Siksipä kysyinkin apua, mutta vastaukset on sitä luokkaa, että minä olen joku idiootti. Anteeksi kun vein kallista aikaanne.

[QUOTE="aapee";27906569]Kiitos. Enpä enää kysy mitään täältä. Mulla ei oo mitään käsitystä noista pelikonsoleista ja peleistä. Siksipä kysyinkin apua, mutta vastaukset on sitä luokkaa, että minä olen joku idiootti. Anteeksi kun vein kallista aikaanne.[/QUOTE]

henkilö joka rookie konsolien kanssa. No voin sanoa omasta kokemuksesta että se konsoli mihin pelit tarkotettu ei käy muihuin vaikka sama sony! Meni överiks se niiden juttu...piratismia oli mutta silti!

[QUOTE="aapee";27906569]Kiitos. Enpä enää kysy mitään täältä. Mulla ei oo mitään käsitystä noista pelikonsoleista ja peleistä. Siksipä kysyinkin apua, mutta vastaukset on sitä luokkaa, että minä olen joku idiootti. Anteeksi kun vein kallista aikaanne.[/QUOTE]

Tätä pitää harkita, anteeksi anto ei ole mikään läpihuutojuttu. Teillä päin se varmaan on mutta ei täällä.

Yhteistyössä