Toimiikohan tuo pullantuoksu kikka oikeesti

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
Siis kun on asunnon katsojia tulossa niin kannattaako sillon paistaa pullaa niin tulee ihana tuoksu. Tepsiiköhän se? :) Kun joku kirjoitti tuonne alotukseen et nyt pitäs olla pullan tuoksu meillä.

No ei siinä ainakana mitään menetä :xmas:

Höpöhöpö, on niin kulunut kikka että luulen että myyjä haluua peitellä jotain jos niin pullia paistelee.
Puhdas koti, erityisesti wc houkuttelee ja pikku vinkkinä tuoreet kukat.

Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
Höpöhöpö, on niin kulunut kikka että luulen että myyjä haluua peitellä jotain jos niin pullia paistelee.

Peesaan tätä. Pullantuoksu on liian kulunut juttu ja mua se enemmänkin ärsyttäisi.

Sellaista kaikkea paskaa ja läävää on tullut nähtyä, että pullantuoksu soittaisi vain todella kovasti hälystyskelloja, että mitähän hajua tällä peitellään. Riittävän monessa kodissa on tullut käytyä missä jo ensimmäinen henkäisy tuulikaapissa kertoo miksi asunnon hinta on niin halpa.

Alkuperäinen kirjoittaja höpö:

No mie oonkin tänään siivoillut aamun :) Et raikasta on ainakin.

Kukkaset voisin kipaista tuosta lähikaupasta :)

Nää asunnon katsojat on kiinnostuneet asteikolla 1-10 niin 10+ :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Sellaista kaikkea paskaa ja läävää on tullut nähtyä, että pullantuoksu soittaisi vain todella kovasti hälystyskelloja, että mitähän hajua tällä peitellään. Riittävän monessa kodissa on tullut käytyä missä jo ensimmäinen henkäisy tuulikaapissa kertoo miksi asunnon hinta on niin halpa.

Ok :)

Meillä asunnon hinta ei ole kyllä halvimmasta päästä, Tällä hetkellä yksi kalleimmista kaksioista mikä myynnissä.

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Siis kun on asunnon katsojia tulossa niin kannattaako sillon paistaa pullaa niin tulee ihana tuoksu. Tepsiiköhän se? :) Kun joku kirjoitti tuonne alotukseen et nyt pitäs olla pullan tuoksu meillä.

Itse arvostaisin enemmän jos talossa/asunnossa ois mahdollisimman raikas ja puhdas ilma...

Alkuperäinen kirjoittaja Nephale:

Itse arvostaisin enemmän jos talossa/asunnossa ois mahdollisimman raikas ja puhdas ilma...

Suurin osa samalla kannalla :)

Hylkäsin jo sen idean :)

Puhdasta on ainakin. Mut kukkaset kyl käyn viel

Alkuperäinen kirjoittaja menopäällä:
Jätä sitä pullaa sinne pöydälle ja lappu saa syödä :D jospas se auttais :saint:

:D Joo. Ei oo kyllä sitä pulla mut pakkasessa ois ollut. Ehken mie sitä nyt sit lämmittele.

On kyllä eilen illalla paistamaa raparperipiirakkaa jos sen jättäs :D

:p Mä voisin tulla katsoon sitä teidän kämppää :D

Jätä sitä pullaa sinne pöydälle ja lappu saa syödä :D jospas se auttais :saint:

:D Joo. Ei oo kyllä sitä pulla mut pakkasessa ois ollut. Ehken mie sitä nyt sit lämmittele.

On kyllä eilen illalla paistamaa raparperipiirakkaa jos sen jättäs :D

:p Mä voisin tulla katsoon sitä teidän kämppää :D

Tule vaan :D

ois vaniljakastikettakin piirakan kera.. :whistle:

Yhteistyössä