J
"joh"
Vieras
meillä naapurissa semmosta kröhöm..omituista porukkaa asustaa. lapset n.9 ja n.3. meidän 5 vuotias oli leikkimässä pihalla naapurin penskojen kans (rivitalon suojattu etupiha ei karkaa eikä autoja tms, eli on turvallien tästä ei tarvitse kommentoida) hetken aikaa ilman minun silmiä ikkunassa kun vaihdoin vauvalle vaippaa olkkarissa. no, kohta tulee kauheasti itkien sisälle ja sanoo et naapurin 3v oli lyönyt häntä selkään lapiolla ilmeisesti (jossa jotain mustelmia jo ennestään et kuulema niihin sattu). no, minä menin pihalle ja kysyin isommalta pojalta miten juttu oli mennyt ja hän vahvisti että juurikin nuin. no, minä sanoin tälle 3veelle että sinun pitää nyt tulla pyytämään meidän lapselta anteeksi kun olet lyönyt. lähti itkien kohti kotia jossa äiti odotti ovella ja totesi vain että tulehan sisälle. oli siinä jo kun minä menin ulos että pyytää anteeksi että kuuli kyllä mitä minä sanoin. ottaa niin päähän tuollaset äitit jotka ei voi omiaan komentaa tai edes tuossakaan olis sanonu et mene pyytämään anteeksi. mutta ei..sisälle vain sai mennä ihan muitta mutkitta anteeksi pyytämättä.
ei oo iso juttu tiedän. mutku ei tää muija koskaan komenna lapsiaan..tärkeempää on näköjään kaljaremmin tarjoilut ku lapsien kaitseminen.
tää 3v hakee meän pihalta aina lelut omalle pihalleen ja ei meinaa antaa niitä omalle lapselleni takasin vaan väittää et ovat hänen. äitinsä ei puhu mitään..mää sitte saan olla kärkkymässä et kyllä ne oli meän "nikon" anna vain hänelle ne. pitää vissii lukkojen taa lelut viiä ettei niitä naapurin pennut pölli :/
ei oo iso juttu tiedän. mutku ei tää muija koskaan komenna lapsiaan..tärkeempää on näköjään kaljaremmin tarjoilut ku lapsien kaitseminen.
tää 3v hakee meän pihalta aina lelut omalle pihalleen ja ei meinaa antaa niitä omalle lapselleni takasin vaan väittää et ovat hänen. äitinsä ei puhu mitään..mää sitte saan olla kärkkymässä et kyllä ne oli meän "nikon" anna vain hänelle ne. pitää vissii lukkojen taa lelut viiä ettei niitä naapurin pennut pölli :/