Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jeesus näitä tehtävänimikkeitä. Juuri oli televisiossa joku tapahtumakonsultti eli apumies, joka vetää piuhoja ja kantaa rompetta ja saa palkkaa 2300,-?. Tiittelillä ei elä.
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jeesus näitä tehtävänimikkeitä. Juuri oli televisiossa joku tapahtumakonsultti eli apumies, joka vetää piuhoja ja kantaa rompetta ja saa palkkaa 2300,-?. Tiittelillä ei elä.
niinno.. onhan se kuitenkin "vähän" eri asia siivota esim. sairaalassa kuin toimistossa. ja palkkakin on eri, itse tienaan vuorotyössä laitoshuoltajana 1800?/kk
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi Poloinen:Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jeesus näitä tehtävänimikkeitä. Juuri oli televisiossa joku tapahtumakonsultti eli apumies, joka vetää piuhoja ja kantaa rompetta ja saa palkkaa 2300,-?. Tiittelillä ei elä.
niinno.. onhan se kuitenkin "vähän" eri asia siivota esim. sairaalassa kuin toimistossa. ja palkkakin on eri, itse tienaan vuorotyössä laitoshuoltajana 1800?/kk
Tiedätkä eroaako ne sitten tuloiltaan kuinkahan paljon? Vaikka mä oon sen verran surkeeseen palkkaan tottunu, et eipä sen sitten niin.Kunhan on mukava työilmapiiri.