Toinen keskenmeno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emma-07
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emma-07

Uusi jäsen
03.06.2007
4
0
1
Hei!

Olen huomenna menossa Kätilöopistolle lääkärille, sillä perjantaina 3.8.07 ultrassa todettiin sikiön kehityksen pysähtyneen jo aiemmin. Viikkoja perjantaina olisi ollut 8+2, mutta en tiedä, millä viikoilla keskenmeno on tapahtunut. Meillä yksi keskenmeno jo takana 12/2006 (rv ~7). Yksi lapsi meillä on, syntynyt 8/2005.

Ensimmäinen km tuli itsestään ulos, ja tämäkin vuotaa jo, mutta en siis vielä tiedä, tuleeko kaikki itsestään vai saanko esim. lääkitystä jne.

Tuleeko teille mieleen jotain, mitä minun kannattaisi kysyä lääkäriltä huomenna? Tietysti ajattelin jotain tästä toistuvuudesta kysäistä, vaikkein tiedä, mitä siihen vastaavat, koska "vasta" toinen km. Syitä ei ilmeisestikään ja valitettavasti vielä aleta julkisella puolella tutkimaan kuin vasta kolmannen jälkeen :0( Mulle nimittäin käy lääkärissä aina niin, että kysymykset tulevat mieleen vasta lääkärikäynnin jälkeen.

Olo on aika tyhjä ja mieli maassa, niin toivoin jo vastoinkäymisten oleman meidän kohdalla ohi ja poikamme saavan odotetun pikkusisaruksen. Mutta niin ei vaan nyt taaskaan käynyt. Tämä samainen perjantai kun olisi ollut myös tämän meidän ensimmäisen keskenmenneen lapsen laskettu aika. Väkisin mielessä pyörii, että jos kaikki olisi mennyt alusta asti hyvin, meillä voisi hyvinkin olla jo 2 lasta.

Ensimmäisen keskenmenon jälkeen mietin, että näin on parempi ja luonto hoitaa asiat, jos kaikki ei ole kunnossa. Tämän toisen km jälkeen tietysti tulee mieleen suurempia asioita, että jokin minussa itsessäni ei ole nyt kunnossa.

Kauhistuttaa oikein pojan 2v-synttärit parin viikon päästä, sillä meille on aika paljon jo heitetty kyselyjä, että koskas te toisen teette, milloinkas poika saa pikkuveljen tai -siskon jne. Onneksi siihen sentään se pari viikkoa aikaa, tällä hetkellä on nimittäin itku todella herkässä.

Kiitoksia, että jaksoitte lukea kirjoitukseni ja voimia teille kaikille kohtalontovereille!

-Emma-

Mulla on yks km takana reilu 4 vuotta sitten, rv20 kuoli kohtuun ja piti synnyttää pois, hän oli esikoinen, nyt on yksi 1,4v. poika joten paremmin jaksaa hänen kanssaan...
Meinaa taas tulla tippa linssiin kun mietin että tuossa lattialla saattais taaperon lisäksi olla menossa n.4vuotias poika... :snotty:

Voimia myös sinulle :hug:

mulla kanssa kaksi peräkkäisä keskenmenoa takana :'(
Oli aika pelottavaa lukea toi sun teksi, meinaa meillä kanssa oli ensimmäisen keskenmenneen lapsen laskettuaika se päivä kun tuli toinen km...
Niin ja kanssa yksi 05-syntynyt poika....

Yhteistyössä