toinen mekko häihin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaunis, laita vaan.

Jos väriä mietit, niin mulla on ihan kokonaan musta mekko häihin. :o
Käytän lähes yksinomaan mustia vaatteita enkä osaa tehdä poikkeusta juhlissakaan.

Tosin yritän löytää sen pariksi jonkin kivan väriset kengät, huivin ja laukun. Esim. lime ois kiva. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näytät ihan kolmikymppiseltä vaikka taidat olla nuorempi..noi lasit veke ja osta jotkut vähän nykyaikasemmat tilalle..

No kiitos :xmas: miksköhän multa aina kysytään että oonko jo käynyt rippikoulun? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuliekki:
Hyvännäköinen :) laita vaa ne kuvailemas kengät ja vaikka valkonen laukkukin.

Joo mulla on sellanen pieni valkoinen, siinäkin on jotain koristeita :)
kyllä mä taidan tuon sit pistää jos ei löydy yllättäen parempaa tilalle jossain kaupoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:
Ihana mekko :heart: Saako udella että mistä tuollaisia saa? :whistle:

hmm. mä ostin tuon viime kesänä Sellon Aleksi 13:sta, luulen ettei nniitä kyllä ole enää.. samantyyppisiä oon kyllä nähnyt ONLYllä ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Nallekarkki:
Ihana mekko :heart: Saako udella että mistä tuollaisia saa? :whistle:

hmm. mä ostin tuon viime kesänä Sellon Aleksi 13:sta, luulen ettei nniitä kyllä ole enää.. samantyyppisiä oon kyllä nähnyt ONLYllä ainakin.

Aivan kertakaikkisen ihana :) Jos sulla joskus ei ole enää sille käyttöä, minulle voi myydä :D

Mekko on oikein sopiva, kiva kuvio siinä. Ja sitten kommentteja susta, joka ilmeisesti olet kuvassa: sulla on kauniit sääret ja olet paljon nuoremman näköinen kuin kuvittelin. :)

Yhteistyössä