Toinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hulluks meinaa tulla. Olen totaalisen ihastunut toiseen naiseen jonka näen töissä joka päivä. Lähinnä ulkonäköön ja olemukseen koska en tunne naista lähes lainkaan. Jollain tapaa tämä nainen muistuttaa omaa vaimoani jopa. Vaimon kanssa ei oikein nappaa mikään, tosi pinna kireellä ollaan oltu pitkään lähinnä lasten takia. Lomalla kahdestaan ihan ok mutta usein haaveilen matkaseuran vaihdosta johonkin vastaantulijaan. Hajottaa päätä kun tuntuu että vosin löytää onnellisuuden jostain joka tulee vastaan joka päivä. Voi olla että kuvittelen vain itsekseni mutta aina kun kohtaan sen naisen käytävällä ja saan maailman kauneimman hymyn tuntuu että lähtee jalat alta. Olen koittanut ammentaa tätä tunnetta vaimoon koska muistuttavat jollain tapaa toisiaan. Se vaan ei toimi ja vaimon kanssa tunne menee ihan vastakkaiseen suuntaan. Yritän välillä vältellä työpaikan naista että saisin tunteen pois ja hoen itselleni että olen ihan idiootti kun kuvittelen hänen olevan kiinnostunut minusta ja on vain ystävällinen. Silti aina katseet kohtaa joka paikassa ja mulla meinaa lähteä taju!
 
vierailija
Et vaikuta ihan aikuiselta. Metippä mitä hyvää teillä vaimosi kanssa on, lapset, yhteinen historia mm. Mihin aikanaan hänessä ihastuit. Ilmeisesti suhteenne hoitaminen on jäänyt vähälle tai kokonaan väliin. Rivien välistä luen, että et oikeasti ole läsnä parisuhteessasi etkä halua sitä parantaa, vaan näet ruohon vihreämpänä aidan takana. Sitä se voi ollakkin, mutta onko se sitä 24/7? Veikkaan ettei. Koetappas nyt hyvä mies vähän kasvaa muutakin kuin leveyttä, sillä kasvunpaikka sulla on tuossa edessä.
 
Muistuu mieleen
Muistuu mieleeni entinen työparini ja esimieheni vuosikymmenten takaa..
Hänellä oli fiksu ja nätti vaimo, avioliito kunnossa niin kuin minullakin, mutta kai se yhdessä työskentely herätti hänessä muitakin tunteita kuin työkaveruuden.

Tämäkin ilmaisi hyvin selkeästi, että halusi minulta muutakin, lähentelikin tilaisuuden tullen ja pyrki järjestämään meille yhteisiä työmatkoja.
Pidin kaverille kunnon puhuttelun ja kerroin selvin sanoin, mitä mieltä olin. Muistutin, miten isoilla panoksilla hän pelasi ja joka tapauksessa hän jäisi tilanteessa yksin, jos ei lopeta hölmöilyään. Siinä oli pelissa sekä meidän molempien perhe-elämä että työelämä - jopa työpaikkakin. Kaveri ei minua kiinnostanut muuten kuin työkaverina, vaikka ihan varmasti minäkin hymyilin hänelle aurinkoisestikin - kuten muillekin työkavereille. Kaveri itse laittoi sille muuta merkitystä, ihan kuten sinäkin.

Kasta pääsi jääveteen ja pidä se siellä, jotta järkiinnyt.
 

Yhteistyössä