Toinen päivä vasta polttamatta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkupussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiukkupussi

Vieras
Argh!

Auttakaa mua! Miten pääsen tuosta ällöttävästä tavasta eroon? Olen ennen kaikkea tapapolttaja. Ainakaan vielä ei ole tullut mitään nikkiksiä, ainoastaan vituttaa koska ei voi polttaa. Ärsyttää, suututtaa, hermoja kiristää.

Ostin kauhean kasan mässyä, mutta ei tee mieli syödä niitä etten liho. Tähän asti olen tehnyt aina vatsalihaksia kun on liikaa alkanut rööki himottaa, mutta tuntuu, että nyt on tosi paha hetki. En halua sortua. Jelppiä!!!

Mä en suostu enää polttamaan! Mä olen ollut aiemminkin 3vuotta polttamatta ilman ongelmia. Mä siis voin pystyä siihen, mutta miten????????????????????????????

Mene suihkuun, kun tilanne on kestämätön! Siellä aika kuluu taas hetken eteenpäin. Tee kaikkea muutakin, minkä kesken et voisi edes tupakalle mennä. 5min kerrallaan eteenpäin. Itse lopetin 1,5v. sitten ja kyllä kannatti kitua ja kärsiä ne ekat ajat. Itselläni oli todella voimakas riippuvuus kaikessa muodossa mitä vaan olla voi!

No pitää kyllä sanoa, että ihan kaikkein tiukimmissa paikoissa mulla oli tukena kaverit.Niille voi soittaa, ja soitinkin jopa keskellä yötä. Ei niitä kaikkein pahimpia hetkiä tule kuin ehkä kourallinen. Ne pitää vaan selvittää yks kerrallaan. Ensimmäiset kolme-neljä päivää menin ihan sillä kiukulla "en tasan vittu polta yhtään". Ehkä ratkaisevin hetki koko projektissa oli se, kun aloin TODELLA haistamaan ympäristön about viikko sen jälkeen kun lopetin. Haistoin appelsiinit pöydällä olevasta kulhosta, ja ne tuoksui mahtavalle :D

Mä olen saunonut jo kaksi iltaa peräkkäin. :D Mutta voisihan suihkuakin kokeilla. Lenkille olisi hyvä päästä kun sais muksuille hoitajan siksi aikaa. Siitä tulis niin mielettömän hyvä olo! Taidan kaivaa hyppynarun esille ja kuluttaa energiaa.
On tää typerää touhua kun on pitänyt edes koskaan sotkeentua koko tupakkaan. Mutta mä aion todellakin nyt muuttaa koko asenteeni tupakkaan ja polttamiseen.

Hei, mäkin haluan tollaisen fiiliksen, että en vitussa koske! :D Kuulostaa hyvältä. Sitä mä odotan myös, että alan taas haistamaan ja maistamaan. Mutta siksi pelkäänkin, että tulee kiloja kanssa, koska en ole mikään kova ollut syömään aiemmin. Nyt jo tuntuu, että ahmii kun ei muutakaan keksi.
Auttaako toi Champix jos ei ole vieroitusoireita muusta kuin siitä itse polttamisesta?

Mulla tuli eilen täyteen 4kk polttamatta. Nimenomaan tapapolttaja olin itsekin. Mulla se kuudes päivä oli pahin. Olisin varmaan retkahtanut mutta kun olin mennyt sanomaan miehelleni että lopetan, ja se sitä kehtas epäröidä niin totesin että no katotaan prk lopetanko jos kerta oon niin sanonut. Sen verran jääräpää kun olen niin jos jotain sanon niin se pitää, sen kummempia apukeinoja en käyttänyt.

ainakin Chamipix auttanut toooooosi hyvin! Ei vaan yksinkertaisesti tee mieli polttaa. Ikinä en olis uskonu ellen ois kokeillu. Champixilla lopettaminen todellakin on helppoa :)

Yhteistyössä