toinen rinta kipeänä ja vuotaa "maitoa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen 20v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen 20v

Vieras
niin siis.lapseni on nyt 1,7v ja imetin vaan n4kk eli ei oo siis aitoa maitoa.

kävin tutkituttaan muutama viikko sitten rinnat ja ei löytyny kyhmyjä,lääkäri vaan kielsi puristelemasta ettei kiihdytä sitä vuotoa.en saanu sen kummempia vastauksia että mikä vois olla syynä miks toinen rinta tiputtaa,verikokeista katottiin(en nyt muista minkä kaikkien) hormonien määriä ja oli normaalit...
nyt no ollu pari päivää juuri sama rinta ihmeellisesti kipeä koskettaessa ja jos nukkuu sen puolen kyljellä ym.tuntuu kuumalta sisältäpäin ja kutisee välillä.en osaa kipua sen paremmin selittää mutta tuntuu ilkeeltä.

kellään muulla kokemuksia oudoista vuodoista ja kivuista,mitä on selvinnyt??
huomenna oon menossa varaan uuden lääkäriajan kun sillon muutama vko sitten jo sanottiin että jos oireet muuttuu tai pahenee niin mennä uudestaan.huoh...

Mulla ollut vähän samanlaista. Rintaa jomottelee ja välillä tuntuu, että maitoa tirahtaa. Imetyksen lopettamisesta yli puoli vuotta. Gynekologin tunnusteli eikä mitään tuntunut, mutta laittoi kuitenkin lähetteen myös mammografiaan ja sinne olen menossa loppuviikolla.

Hei, tidättekös, mulla on samanlaista ollut nyt puolen vuoden ajan. Imetys on loppunut reilu vuosi sitten jo. Ja huomasin siis viime keväänä jo että vasemmasta tihkui vaaleaa. Ei kuitenkaan tuntunut mitenkään erikoiselta. Tihkui vain. Ihan pisara pari päivässä ja on edelleen... Tai se menee ohi joskus viikoiksikin ja tulee takasin. En ajatellut että olisi heti lääkäriasia :O

niin,mulla vaan oli jo kestänyt niin kauan tota vuotoo että neuvolantäti varas gynelle ajan.ja nyt sitten alko nää kivutkin...mieluumminhan käy "turhaan" lääkärissä kun miettii yksin kotona.

Yhteistyössä