toinen sektio pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36

mulla on takana yksi suunniteltu sektio.. se meni tosi hyvin, paineet kyllä laski ja hetkellisesti oli pientä paniikkia mut muuten oli positiivinen kokemus ja toipuminen erittäin nopeaa... en kehdannu ees kavereille kertoa miten helppoa ja kivutonta oli, ne kun oli "kärsineet" enemmän... nyt tulossa toinen suunniteltu sektio ja jostain syystä se on ruvennut pelottamaan!! ihmeellistä kun niin hyvät kokemukset takana, tuntuu ettei voi kahdesti mennä hyvin... mietin typeriä asioita, kuten miten katetrin laitto kirveltää ja jos puudutteen laitossa kestää taas kauan (kivutonta oli ainakin ekan kohdalla), pääsenkö taas nopeasti heräämöstä vai joudunko pitkäksi aikaa eroon vauvasta, miten nopeasti toivun, miten uudessa sairaalassa kohdellaan... tuntuupa typerältä :ashamed:

Puhu, puhu ja vielä kerran puhu niistä peloista ! Ammattihenkilökunnalle! kätilölle tms.! Soita vaikka ihan sitä varten sairaalaan! Turhaa ihanaa raskaus aikaa siinä murehdit!

Hei

Tuntuu todella tutulle... Minä mietin ja pelkäsin aivan samoja asioita... lisäksi pelkäsin että entäs jos mulle sattuu jotain miten esikoinen pärjää...

Nyt meillä on kaksi tervettä poikaa... esikoinen 1v 2 kk ja pienempi prinssi 17 vuorokautta vanha. Ensimmäinen oli suunniteltu sektio ja toisenkin piti olla mutta synnytys lähti käyntiin ja minulle tehtiin kiireellinen sektio.

Voin vakuuttaa että sitten kun tosi kyseessä ei tule edes pieneen mieleen kaikki pelot mitä minäkin mietin koko raskausajan.

On hyvä että puhut niistä! itsekin tuhrutin itkua monena iltana.. onneksi on puoliso joka jaksoi kuunnella.

Kirjoittele jos haluat jutella lisää.

T:viinia

Yhteistyössä