J
jahkailijah.
Vieras
Esikoinen on 1,5v ja tarhapaikkaa ollaan haettu syksyksi. Aloitan myös itse opinnot syksyllä aikuispuolella, ei siis ole mitään ammattia minulla. Silti kamala vauvakuume ja kovasti oon miettinyt että olisi se sisarus esikoiselle ihana. jos nyt menen kouluun niin vauva haaveet saa jäädä ainakin sen 4vuotta että olen ehtinyt valmistua ja olemaan myös työelämässä. Ei ole järkeä 2 vuoden opinnoiden jälkeen heti jäädä äitiyslomalle koska koulutus on niin lyhyt että vaatii työtä oppiakseen oikeasti.
Oon nyt 1,5 vuotta pähkäillyt tätä ja tää on ihan kamalaa. Toisena hetkenä päätän että no, yritetään ja toisena hetkenä olenkin ihan epävarma ja tuleekin olo ettei se nyt ole fiksua.
Mies sanoo jatkuvasti että tottakai on valmis toiseenkin lapseen,mutta MINUN se lopullinen päätös on tehtävä kun minä lapsen kanssa joudun pääsääntöisesti olemaan päivät.
Mitään mielipiteitä??
Kauheeta jahkailua!!
Oon nyt 1,5 vuotta pähkäillyt tätä ja tää on ihan kamalaa. Toisena hetkenä päätän että no, yritetään ja toisena hetkenä olenkin ihan epävarma ja tuleekin olo ettei se nyt ole fiksua.
Mies sanoo jatkuvasti että tottakai on valmis toiseenkin lapseen,mutta MINUN se lopullinen päätös on tehtävä kun minä lapsen kanssa joudun pääsääntöisesti olemaan päivät.
Mitään mielipiteitä??