Hae Anna.fi-sivustolta

Toipuminen faceliftistä

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä Paperinukke, 01.05.2015.

1. Paperinukke Vierailija

Te joilla kokemusta kasvojen kohotuksesta.Voisitteko kertoa minkäpituiseen toipumisaikaan pitää varautua? Ajattelin teetättää tuon kesän tai syksyn aikana.

2. Nnn Vierailija

3. Paperinukketaas Vierailija

Kiitos hyvästä vinkistä! Olisi kiva kuulla muiltakin kokemuksia :)

4. Exelis elite fani Vierailija

Veitsetön vaihtoehto, tutustu ihmeessä ei ole toipilas aikaa, ei kipua,,,ja henkilökohtaisesti olen niin tyytyväinen...Uusi Suomessa Exelis Elite....itse käyn lääkärikeskus Aava Kampissa....ilmainen konsultaatio huippu plastikkakirurgian sairaanhoitajan luona....olen hoidattanut järkyttävän kaksois leukani pois...ja silmän ympärillä olleet rypyt....nyt on kiva katsoa peilistä....olen tilannut jo uuden ajan "hamsteri pusseille" suun vieressä. ...nyt laitan maanvetovoimalle kampoihin Exelis Eliten avulla.....Tampereella , Lohjalla ja Turussa oli myös jossain kauneushoitoloissa....googlaamalla ne löytyy... voi kun ihmiset joilla on tarve löytäisi tämän uuden hoidon jolla saa mm...rypyt, juonteet, roikkuvat yläluomet kyytiä. Yksi onnellinen!!!!

5. Toipuminen Vierailija

varmaan aika yksilöllistä ja mitä tehdään...mutta varmaan kotona viikko ja senkin jälkeen näkyy turvotusta yms.

6. almanen65 Vierailija

Kauanko tulos ns kestää? Joutuuko operaation uusimaan 10 vuoden päästä ja uusintaleikkaushan on aina ensimmäistä vaativampi. Onko kukaan tehnyt minifacelift paikallispuudutuksessa?

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri