Toisen kanssa toimii seksi, toisen kanssa muut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kenen kanssa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kenen kanssa?

Vieras
Mulla on elämässäni kaksi tärkeää miestä - toisen kanssa tykkään nauraa, olla lähekkäin, halia ja nukkua sylikkäin. Meillä on paljon yhteisiä juttuja ja kiinnostuksen kohteita. Aika ihanteellista, mutta seksi ei vaan sytytä kumpaakaan yhtään. Intohimo puuttuu, ja siksi molemmat olemme suorastaan alkaneet välttelemään seksiä keskenämme.

Toisen miehen kanssa on valtavan hyvää seksiä, emme pysty pitää näppejä irti toisistamme. Meillä on ollut myös muutakin kuin seksisuhde, ja mieskin kertoo avoimesti omista jutuistaa / iloista sekä ongelmista. Mutta "jotain puuttuu", tuntuu että suhde rajoittuu kuitenkin sinne sänkypuolelle emmekä oikein kohtaa henkisesti muuten.

Molempia miehiä kaipaan...
En tiedä kenen kanssa pitäisi olla, vai eikö kenenkään? Miksi mun kanssani aina sitten joku osa puuttuu, enkö mä osaa olla kokonainen? Haluaisin täyden täyteläisen suhteen ja sitä olen yrittänyt (en ole pitänyt päällekäisyysjuttuja yleensä), mutta aina sitten "joku on puuttunut". Kuitenkin nämä kaksi suhdetta osoittaneet, että mun kanssani voi olla sekä fyysistä intohimoa että henkistä kiinnostusta - en vaan enää osaa uskoa että yhden ja saman kanssa vaikka niin kovasti tahtoisin :/ Miten se onnistuu?

Minun neuvoni on -älä ole kummankaan kanssa. Miksi haaskata aikaansa parisuhteessa josta puuttuu rakkaus? Sen oikean kyllä tunnistaaa, kun kohdalle osuu... On perhosia vatsassa, valtava ikävä, pekkä ajatuskin Hänestä saa hymyn kasvoille ja askeleen niin keveäksi, että tuntuu kuin leijuisi ilman maakosketusta.

tuli: mä koen, että toi on sitä alkuajan huumaa ja ihastusta. On mulla tuollaiset fiilikset olleet molempien kanssa silloin aluksi. Nykyään on ikävää ja kaipausta, muttei mitään hymy leveällä -olotilaa ;) Voiko tuota leijailua jatkua vai vuosikaudet, ja sittenkö vasta oikea kyseessä?

Eiköhän ne elämän realiteetit vedä maanpinnalle, kun suhde tasaantuu. Jotenkin kuvittelin, että nämä "suhteet" ovat nyt sinulla alussa, eli et ole tuntenut näitä tuntemuksia ollenkaan edes alkuvaiheessa.

Vaikea paikka, mutta jos et itsekään ole varma, niin tuskin kumpikaan suhde kestäisi vakavaa sitoutumista tai perhe-elämän tuomia asioita.

Tietävätkö nämä miehet toisistaan? Eli onko sinulla molempien kanssa hengailujuttu jossa kaikki tietävät missä mennään, eikä kukaan luule olevansa yksiavioisessa suhteessa?

mikset nauttia elämästäsi vain,nauttia noista kahdesta miehestä jota sulla nyt on jonka kanssa sulla on hauskaa niin kauan kun se oikea tyyppi tulee nokkasi eteen?

mun neuvo sulle: nauti kuule nainen! turhia siinä mietit jos saat hyvän olon noista miehistä on mun mielipide!

Selkee kolmoispeli menossa (hyvä kun ei nelinpeli), jossa kumpikaan "ukko" ei tiedä toisesta. Ei kukaan tollaseen kaksoisuhteeseen muuten suostu: toisen kanssa pelaa seksi, toisen kanssa muut ja paskat sanon minä: mitkä muut: talous, lapset, ... puutarhanhoito, hellyyskin muttei seksi????????. "Justjoo" sanon minä, peluri taidat olla "naisiaan".

Justiinsa joo. Toisen kanssa olet ystävä, toisen kanssa vakituinen panokaveri. eikös ole täysin selvää mitä sinun pitäisi tehdä. Ellet sitten halua suhteeseen pelkkää ystävyyttä tai vain petikaveruutta.

Eipä kukaan ole tainnut millään taikatempulla löytää täydellistä kumppania. Ei ihmisitä voi ottaa vain palasia. Ihmiset ovat kokonaisuuksia, suhde muodostuu kokonaisuuksista ja kompromisseista. Tunteet ja rakkaus tekevät sen, että hyväksyykö kumppanin vikoineen päivineen. Oikea kumppani tulee vastaan tai sitten ei. Mutta ei sitä "väkisin" voi kenestäkään oikeaa kumppania. Elämä on laiffii, eikä aina voi voittaa.

samassa tilanteessa olleena voisin sanoa että lopeta kummankin kanssa, pidä viilennystauko tunteillesi ja katso sen jälkeen maailmaa uusin silmin. minä olen nykyään tyytyväinen sinkkunainen, teen unelmieni työtä enkä halua kuullakaan miehistä muuten kuin kavereina! yksin oleminen on aika karmeaa aluksi ja ehkä tuollainen päällekkäisyysjuttu onkin sitä, että haet muilta sellaista mitä sinun pitäisi kokea "kahden kesken" itsesi kanssa. minulle sattui onneksi työkomennus juuri sopivaan aikaan, joten pääsin tekemään jotain ihan muuta täysin erilaisessa paikassa ja samalla tajusin, ettei kumpikaan suhde voi koskaan toimia. oli rankka paikka viilentää välit miehiin - kumpikin olisi pysynyt ystävänä (toisen kanssa en varsinaisesti seurustellutkaan ja toinen olisi ollut valmis nielemään tappionsa kuin mies (ehem) ja olemaan vain läheinen ystävä.. tämä siis se tyyppi, jonka kanssa fyysiset kemiat pelasivat), mutta se oli lopulta paras ratkaisu ja näin kummastakin ihmisestä jäi loppujen lopuksi positiivinen muisto.
ehkä joskus aloitan vielä uuden suhteen... viisaampana! :)

Alkuperäinen kirjoittaja kenen kanssa?:
Mulla on elämässäni kaksi tärkeää miestä - toisen kanssa tykkään nauraa, olla lähekkäin, halia ja nukkua sylikkäin. Meillä on paljon yhteisiä juttuja ja kiinnostuksen kohteita. Aika ihanteellista, mutta seksi ei vaan sytytä kumpaakaan yhtään. Intohimo puuttuu, ja siksi molemmat olemme suorastaan alkaneet välttelemään seksiä keskenämme.

Toisen miehen kanssa on valtavan hyvää seksiä, emme pysty pitää näppejä irti toisistamme. Meillä on ollut myös muutakin kuin seksisuhde, ja mieskin kertoo avoimesti omista jutuistaa / iloista sekä ongelmista. Mutta "jotain puuttuu", tuntuu että suhde rajoittuu kuitenkin sinne sänkypuolelle emmekä oikein kohtaa henkisesti muuten.

Molempia miehiä kaipaan...
En tiedä kenen kanssa pitäisi olla, vai eikö kenenkään? Miksi mun kanssani aina sitten joku osa puuttuu, enkö mä osaa olla kokonainen? Haluaisin täyden täyteläisen suhteen ja sitä olen yrittänyt (en ole pitänyt päällekäisyysjuttuja yleensä), mutta aina sitten "joku on puuttunut". Kuitenkin nämä kaksi suhdetta osoittaneet, että mun kanssani voi olla sekä fyysistä intohimoa että henkistä kiinnostusta - en vaan enää osaa uskoa että yhden ja saman kanssa vaikka niin kovasti tahtoisin :/ Miten se onnistuu?

Nainen tarvitsee monta miestä. Yksi yhteen tarpeesee ja toinen toiseen tarpeeseen. Vittuun kaikki romattinen hömpötys naisen yksiavioisuudesta.
Yksi mies ei yksinkertaisesti pysty tyydyttämään naisen moninaisia tarpeita.

[/quote]

Nainen tarvitsee monta miestä. Yksi yhteen tarpeesee ja toinen toiseen tarpeeseen. Vittuun kaikki romattinen hömpötys naisen yksiavioisuudesta.
Yksi mies ei yksinkertaisesti pysty tyydyttämään naisen moninaisia tarpeita.[/quote]

Kyllä naiselle riittää yksi mies. Uskon, että useammin tilanne on niin, että miehelle ei riitä yksi nainen.