Toisen ketjun innoittamana.. Hennoisitko leikata ja miten paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirpiz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Upeat hiukset!!
Antaisin leikata niin paljon kuin haluaa mutta kerralla en kaikkea välttämättä. Jos haluaa esim. lyhyen polkan niin vaikka parissa erässä että tottuu ensin puolipitkään ja jos tulee itku niin on silti vielä pitkät hiukset.

leikkaa vähän kerroksittain, keventäen?

meillä oli tytöllä tollaset hiukset, halus lyhyet ja laikattiin sitten olkapäille, niin että saa kuitenkin kiinni. olis halunnu lyhyemmätkin, mutta minä en!

Mahtavan värinen tukka sun tytöllä :) Me on tehty oman tytön kans kompromissi, on just tuommonen pitkä tukka (ja toki erona se ettei tyttö halua niistä luopua) että sen verran leikataan että ne on helpompi harjata ilman että seisoo metrin päässä äitistä :D

On ihanat hiukset.Juuri samanmoiset(eri väri) kuin OLI minun tyttärellä.
Hän tahtoi lyhyet ja lyhyet sai.Kyllähän minua harmitti kovasti ja yritin kaikkeni että muuttaisi mieltään mutta ei,hän tahtoi lyhyet.
Nyt ovat hartiat ylittäneet ja taas tahtoo lyhyemmät |O

En mä näe mitään järkevää syytä miksi penätä tuollainen asia aikuisen.Itsehän lapsi hiuksensa kantaa...

Kuuntelisin, mitä tyttö itse haluaa. Vanhemmat pakottivat minut aina pitämään pitkiä hiuksia lapsena ja vielä teininäkin, ja arvaa arvostanko vanhempia tuosta pikku asiasta... Oma pää, omat hiukset!

Noni, tunti meni ja noin 5-6cm lähti. Lupasin että toinen päivä lisää, mun selkä ei yksinkertasesti anna kumarrella enempää kerralla :) Eihän sitä tiedä vaikka tyytyis toiseen samalaiseen pätkäisyyn.. Pikkulikalta lähti samalla kertaa pari cm latvoja, mut hällä onki erilainen hiuslaatu, ohuempi, mut paljon on hiusta hälläki :)

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
En mä näe mitään järkevää syytä miksi penätä tuollainen asia aikuisen.Itsehän lapsi hiuksensa kantaa...

En minä penäis muuten, mutko sit jos tulee poru siitä et tukka on poissa :( Eli pätkitään vähän kerrallaan nyt kunnes likka on tyytyväinen (ja äiti itkee piilossa :D )

Olkapäille asti tai vähän alemmas, piristäisi tyttöäsi uusi tukka.
Sen saa kiinnikin jos haluaa, mutta voi pitää aukikin huoletta.
Toi näyttää liian pitkältä ja raskaalta.

Lunatic, just noin se likka haluu, mut pitää pikkusen pidemmäks jättää että saa PYSYVÄN ponnarin. Toi on tosi paksu ja ei kestä ihan millä tahansa rinkulalla :)

Tässä aiemminki esitelty lettikuva..

JA tässä vielä n. kaksvuotiaana, kun toi tukka jakso kihartua :D :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä