Toisen ketjun innoittamana,keittiö *kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katalin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuota mattoa olenkin miettinyt että tarttis saada,ei tarvis koko ajan pyyhkiä lattiaa hellan edestä.
Irtotyynyistä tykkäisin,mut mies todennäköisesti ei välitä ideasta.
Irtopurkkeja meillä onkin mutta ovat kaapissa,en saa kuinkaan niitä mahdutettua noille tasoille.
Patalappuja voisin ommella,hmm..hyviä ideoita,täytyy suunnata kangaskauppaan ainakin.
Mitenköhän se matto,jos puuvillaisen ostaa niin voi olla aika liukas tolla laminaatilla.

Viimeksi muokattu:
nuo pilkulliset pyöreät matot eivät kyllä sovi yhtään jos verhot pysyvät entisellään.. Miten olisi tämä ikean matto:

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30151573

[QUOTE="vieras";23284446]Noi verhot :heart:.

Patterissa minusta ei ole mitää rumaa. Itseasiassa ihan kaunis vesikiertopatteri. Nykäise pikkaisen pöytää ulospäin tai verhoa sivulle.[/QUOTE]

Yleensä onkin sivummalla mutta nykäsin eteen kun oli niin kirkasta kuvanotto hetkel ja toi kamera otti ihan ihme kuvia kun oli niin valosaa.Noi sälekaihtimet mua inhottaa myös,ja ikkunoiden karmit.
Ollut puhetta ikkunoiden uusimisesta taloyhtiös ja ottaisin enemmän kuin mielelläni valkoiset puitteet:D

Kaapit tosiaan hopeanharmaat, vai näkeeks mun silmät väritki jo väärin..
Ihanat!
Toi keittiö näyttää niin ihanan raikkaalta, et itse laittaisin sinne violettia tai sellaista haaleanvaaleeta turkoosia.

Meillä on matto keittiön pöydän alla, se tuo mielestäni kodikkuutta/lämpöä.

mulla nuo verhot pisti ikävällä tavalla silmään : / En tarkoita loukata, jokaisella oma makunsa, mutta ne on minusta todella vallitsevat, vievät keittiöstä "tilaa" jos ymmärrätte... Tuo kuvio on ihan jees. Mutta 160cm pituus riittäis, tai pelkkä laskosverho.

[QUOTE="vieras";23284691]Kaapit tosiaan hopeanharmaat, vai näkeeks mun silmät väritki jo väärin..
Ihanat!
Toi keittiö näyttää niin ihanan raikkaalta, et itse laittaisin sinne violettia tai sellaista haaleanvaaleeta turkoosia.

Meillä on matto keittiön pöydän alla, se tuo mielestäni kodikkuutta/lämpöä.[/QUOTE]

Meillä oli joskus matto pöydän alla,yllätys,yllätys, harmaa:D
Mutta kyllästyin sen siivoamiseen,tyttö nyt tosin kohta jo kuuden vanha että vois pysyä siistinä.
Juu hopean harmaat on nuo kaapit,jotain väriä tosiaan kaipaan kun kaikki tuota harmaata.

mulla nuo verhot pisti ikävällä tavalla silmään : / En tarkoita loukata, jokaisella oma makunsa, mutta ne on minusta todella vallitsevat, vievät keittiöstä "tilaa" jos ymmärrätte... Tuo kuvio on ihan jees. Mutta 160cm pituus riittäis, tai pelkkä laskosverho.

Joku tuolla ehdottikin että lyhyempänä olis paremmat,ja voisin niitä kyllä lyhentää.
Juu makunsa kullakin:)
Oliskohan liikaa jos tuohon keskelle laittas vaikka tälläsen noiden verhojen lisäksi.
LIV-laskosverho. Valittavana monta ihanaa väriä
tuo siis vihreänä.

Tietty suurin muutos tulis jos laittaisin koko verhot uusiksi mut kun itse niin tykkään noista..

mun mielestä ei sovi lime ja sitten tuo violetti verho yhteen.. Vai onko se harmaa? taitaa ollakkin harmaa, mutta en jotenki näkisi että lime sopii sinne. Sitä on nyt niin jokapaikassa. Entä muut värit? Keltanen, oranssi?

Joku tuolla ehdottikin että lyhyempänä olis paremmat,ja voisin niitä kyllä lyhentää.
Juu makunsa kullakin:)
Oliskohan liikaa jos tuohon keskelle laittas vaikka tälläsen noiden verhojen lisäksi.
LIV-laskosverho. Valittavana monta ihanaa väriä
tuo siis vihreänä.

Tietty suurin muutos tulis jos laittaisin koko verhot uusiksi mut kun itse niin tykkään noista..

Voisko nuo olla sellaiset talviverhot, ne limet kevääksi/kesäksi?

Ajattelitko muuten et laskosverho alkaisn sivuverhojen kans samalta korkuudelta?

Yhteistyössä