Toisen lapsen odotuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa vakkari kyselee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aika helppoja molemmat, eka siinä mielessä helpompi että pahoinvointi loppu vkolla 15, tokassa se jatku loppuun asti. mut mitään kunnon fyysistä vaivaa ei tokassa ollu. ekassa vaivas issias ja gestaatiodiabetes.

Tätä mä mietinkin,kun yks päivä lämmitin taaperolle ruokaa,niin tuntui että yli tulee multa,mut ei onneks :x Väsyttää niin pirusti lisäksi,vois nukkuu kellon ympäri,makeaa tekee mieli,ruoka ei oikein maistu ( onks tällästä ollu jollain muulla??!!?? )..tää voi olla vaan jotain kuvitteellista,testannu en oo ja menkat on tulleet niin,että ovat alkaneet taukoviikon lopussa vasta ja loppuneet sitten kun pillereitä olen taas syönyt jonkun kaks-kolme päivää.
Ja vielä ylävatsassa tuntuu sellainen paino,niinku tossa rintalastan alla,turvotusta tms.

Niin,ja se pahin:yleensä olen aamupäivällä keittänyt kaks mukia kahvia ja ne juonut. Yks päivä teki tiukkaa,että meni edes se yksikin :D Ei siis pahaa tehny,mut ei vaan maistunut.

tokan aikaan pahoinvointia oli vähemmän, mut selkä oli poikki.. hyvä jos sängystä päässi ylos puolenvlin jälkeen. liitos kipuja aivan.. hirveitä.. kävely oli kuin etanan taaperrusta ja siinä koitin samassa 1vuotiasta hoitaa.. kun en edes meinannut pinnasängystä saada toista nostettua.. =)
selkä vaivaa vieläkin reilu vuosi synnytyksen jälkeen(osin myös omaa syytä. en tarpeeksi usein oo selkää harjoittanut.) jameinasi tulla ennen aikojaan ja paikat aukes jo puolevälin tienoilla. =/ loppu viimein saatiin terve täysiaikainen vauva. mut koville se otti

Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva:
tokan aikaan pahoinvointia oli vähemmän, mut selkä oli poikki.. hyvä jos sängystä päässi ylos puolenvlin jälkeen. liitos kipuja aivan.. hirveitä.. kävely oli kuin etanan taaperrusta ja siinä koitin samassa 1vuotiasta hoitaa.. kun en edes meinannut pinnasängystä saada toista nostettua.. =)
selkä vaivaa vieläkin reilu vuosi synnytyksen jälkeen(osin myös omaa syytä. en tarpeeksi usein oo selkää harjoittanut.) jameinasi tulla ennen aikojaan ja paikat aukes jo puolevälin tienoilla. =/ loppu viimein saatiin terve täysiaikainen vauva. mut koville se otti

ja olin hirmu väsynyt koko raskauden ajan.

Yhteistyössä