Toisen naisen varjossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Puolisoni petti minua viime syys-lokakuun ajan toisen naisen kanssa jonka tapasi juhlissa. Tietooni tuli melkein heti heidän viestittely ja mies sanoi sillon että lopettaa, vaan kappas ei se loppunutkaan. Kaikki selvisi minulle kun mies vihdoin katkaisi välit toiseen naiseen ja kiukkuinen rakastaja paljasti minulle kaiken.
Olin ensimmäiset viikot aivan rikki, itkin, raivosin ja puhuin asiata ystävien ja perheen kanssa taukoamatta. Ollaan kuitenkin päätetty yrittää vielä koska perheeseemme kuuluu pieni lapsi.
Mutta aina kun otan asian puheeksi mieheni suuttuu, asettuu heti puolustuskannalle ja sanoo että en tule koskaan pääsemään asian yli jos pyörittelen sitä päässäni. Tämä tuntuu niin pahalta kun olen ihminen joka puhuu tunteistaan ja ajatuksistaan avoimesti.
Haluaisin kuulla teiltä joilla suhde on pettämisestä huolimatta jatkunut niin miten ihmeessä olette saaneet asian toimimaan?

Ja jos mies ei ymmärrä sitä että asiaa saa ottaa esille ja pitää siitä puhua juurikin niin kauan kun on tarpeen. Naiset yleensä haluavat puhua asiasta niin pitkään kun on tarpeen, kunnes asia on käsitelty ja ei enää vaivaa. Jos asian sulkee mielestään niin se posahtaa kullä jossain vaiheessa. Sano se miehellesi tai ehdota terapiaa.

Yhteistyössä