Hae Anna.fi-sivustolta

Toisen puoliskon tunnistaminen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä volare, 10.11.2008.

1. volare Vierailija

Hei. Onko totta, että toisen puoliskonsa tunnistaa vasemman olan yläpuolisesta valopisteestä?

2. Ihmettelevä toinen Vierailija

Ei ole tosi. Kaikkea sitä kuuleekin ihmisille syötettävän totuutena. Huhuhuijaa.

3. Enzole Vierailija

Näitä on paljon.Se jota sielu etsii on parisielu.Niitä on vain yksi.Sielunkumppaneita ja liekkejä voi olla useita, mutta muistuttavat todella paljon toisiaan kaikki kolme.Täytyy oikeastaan kokea ne, jotta voisi ymmärtää tuon eron tai vähintään yksi niistä.Itse lähinnä olen kiinnostunut näistä, mutta alemmalla tasolla on myös ns.tehtäväkumppaneita, samaa sieluryhmää.Sitten tavalliset fyysiset rakkaudet,joita ei niitäkään saa aliarvioda.Oikea ihminen astuu elämääsi oikeaan aikaan.

Liekki on varmasti helpoin tunnistaa.Koska se reaktio on äärettömän voimakas.Edellä kuvattu taivas ja helvetti samaan aikaan.Se kuvaa mielestäni hyvin liekki suhdetta.äärettömän harvoin tämä suhde toimii, koska sitä raskautta on vaikea kestää.Niin ja rakkauskin on lähellä epätoivoa.Tuntemiani ihmisiä jotka ovat liekkinsä kohdanneet, heitä yhdistää sanonta.Olisi parempi kun en olisi ikinä kohdannut.Tosin sydämessään eivät tätä tarkoita.

Sielunkumppani on kun suhde on helppo.Se on semmoista vapaata virtaa ja sielujentasolla kiinnittymistä.

Parisielu on näistä syvin.Se rakkaus on sitä mitä olet etsinyt, vaikka ei ole helppo suhde ollenkaan.Siksi vaikea sillä omat pelkosi nousevat voimakkaasti esiin.Suhteessa tapahtuu voimakasta yhteenliittymistä.Itse sanoisin omasta kokemastani, että ryminällä yhdistymme.

Näitä kaikki yhdistää se, että nämä suhteet tuntuvat energia tasolla.Näitä kolmea kuljetat mukanasi aina.Itselläni mukanani kulkee parisieluni(mies) ja sielunkumppanini (nainen).Eron näiden kahden kohdalla tunnen hyvin selkeästi.Mies täyttää minu ytimiäni myöden.Herätän hänet yöllä kun herään vaikka olisimme kuinka kaukana toisistamme.Itse taas herään aina kun hän herää.Tiesin myös hänen työaikansa enenkuin hän niitä minulle kertoi.Sitten tietenkin viestit, jotka tunsin alusta asti.Nämä tunnen voimakkaasti molemmilta.

Nämä molemmat suhteet ovat sysänneet minua henkisesti eteenpäin.Nykyään tunnen energia tasolla muutaman ystäväni,kun laittavat viestejä tai sähköpostia.Mutta se ei ole sama asia.Syvyys ja lämpö se puuttuu täysin.Niin ja se yhteen kuulumisen tunne.Sielunkumppani ja liekki voivat olla myös ystäviä.Parisielu on aina kumppanisi rakkaasi.

Nämä ovat äärettömän harvinaisia suhteita.sanoisin, että noin 1% ihmisistä tuntee jonkun näistä.Pienempi on määrä, joka saa elää tälläisessä suhteessa.yleistä on myös se, että näiden kohtaaminen avaa sinulla joitain henkisiä kykyjä.Lisäksi henkinen kasvu, jota huomaat itsessäsi näiden kautta.Itselläni on avautunut menneisyys ja kyky nähdä.

4. Enzole Vierailija

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/keskustelu/t1374977

5. Sanoisin näin, että parisielun kyllä tunnistaa. Se iskee niin lujaa, ettei siitä niin sanotusti pääse yli eikä ympäri. Sen tietää ja sen tuntee luissa ja ytimissä asti. Sanoisinko näin, että sielu alkaa palamaan, roihahtaa liekkiin ja sydän on revetä rinnasta. Tunnekeskus palaa, sykkii, kiertää.

Hän on tietoisuudessasi koko ajan, sitä sidosta ei saa katki ja sen sidoksen tuntee ja aistii. Se tulee uniinkin. Ja sen ihmisen tuntee läpikotaisin, vaikka ei olisi koskaan vaihtanut hänen kanssaan sanaakaan. Joskus saattaa olla jopa ulkoisia merkkejä: esimerkiksi sinulla voi olla luomi siinä, missä hänellä on arpi jne.

Sinä aistit hänessä menneet ja tulevat. Siinä samassa hetkessä tiedät, onko teidän tarkoitus olla tässä elämässä yhdessä vai ei. Tiedät, että teillä on oikeus olla täällä myös ilman toisianne. Parisielusi olet sinä itse. Siinä on sinun energiasi osanen. Olet täysi ilman häntä, mutta vielä täydempi hänen kanssaan.

Minä tiedän kuka parisieluni on ja tiedän, ettei meidän ole tarkoitus olla tässä elämässä yhdessä. Aluksi se oli hyvin surullista ja tein surutyötä pitkään, mutta tiedän, ettemme kestäisi sitä. Siitä ei vain tulisi mitään. Tunnen tämän ihmisen ja olen ollut hänen kanssaan jonkin verran tekemisissä tässä elämässä. Olemme yhdessä unitilassa. Se on meidän toiminnan kenttä ja areena. Valvetilassa emme vai voi olla yhdessä: hän on sen päätöksen tehnyt ja niin minäkin.

Silti ajattelen häntä usein ja lähetän hänelle valoa ja rakkautta.

6. liekeissä Vierailija

Olen kai löytänyt sielunkumppanini miehestäni. Tiesin heti kun hänet näin, että hänestä tulee mieheni. Se oli kuin kiveen kirjoitettu, ylhäältä annettu. Aluksi en halunnut sitä edes uskoa ja taistelin rakkautta vastaan. Mutta hän taisteli puolestamme ja niin päädyimme yhteen. Elämämme on aivan käsittämättömän helppoa ja hyvää yhdessä. Sovimme toisillemme täysin.

Parisieluni puolestaan olen löytänyt toisesta miehestä. Myös ensi hetkestä lähtien kun tapasimme koulussa. Tiedän puolesta sanasta mitä hän tuntee tai tarkoittaa. Tiedän ikään kuin ennakkoon milloin hän kaipaa minua tai milloin hän ottaa minuun yhteyttä. Henkinen yhteytemme on selkeästi korkeammalla tasolla kuin yleensä muiden kanssa.

Voin allekirjoittaa tämän Madame Frida B:n kirjoituksen täysin myös omalla kohdallani: "Minä tiedän kuka parisieluni on ja tiedän, ettei meidän ole tarkoitus olla tässä elämässä yhdessä. Aluksi se oli hyvin surullista ja tein surutyötä pitkään, mutta tiedän, ettemme kestäisi sitä. Siitä ei vain tulisi mitään. Tunnen tämän ihmisen ja olen ollut hänen kanssaan jonkin verran tekemisissä tässä elämässä. Olemme yhdessä unitilassa. Se on meidän toiminnan kenttä ja areena. Valvetilassa emme vai voi olla yhdessä: hän on sen päätöksen tehnyt ja niin minäkin."

Ainoa vain se, että minä teen surutyötäni edelleen, kuten hänkin. Ja jossain syvällä sisimmässäni silti toivon, että joskus jos aika vain olisi oikea, saisin hänenkin kanssaan elämääni viettää. Mutta tästä nykysuhteestani en pysty (enkä halua) ikinä lähtemään, jollei elämä toisin määrää.

Ja nämä kumpikin ihminen on ANNETTU elämääni. Kohtaamiset ovat olleet taianomaisia, molemminpuolista välitöntä tietoa kuulumisesta yhteen. Se on ollut myös pelottavaa, sillä pohjimmiltani en välttämättä edes usko tällaiseen "hölynpölyyn". Mutta silti on ollut pakko uskoa, kun yhteys kumpaankin on tehty niin selväksi...

7. liekeissä Vierailija

Ja nämä molemmat miehet olen tavannut miltei yhtä aikaa kauan aikaa sitten.

8. Kontaktihenkilö Vierailija

Todella harvassa ovat ne parit, jotka ovat parisieluja. On myös sisarsielut, jotka ovat samasta "sarjasta" lähtöisin ja se yhteys saattaa tuntua parisieluyhteydeltä. Sitten on niitä sieluja, jotka ovat olleet yhdessä edellisessä ja edellisissä elämissä, ja jälleennäkeminen saa sydämen pomppimaan riemusta. Nämä kohtaamiset saattaavat tuntua myös parisieluyhteydeltä, mutta eivät niitä ole. Parisieluyhteys on joko taivas tai helvetti! Kaikkea ei kannata uskoa, vaikka teille joku selvännäkijä kertoisi mitä.

9. liekeissä Vierailija

Tän mahdollisen parisieluni kanssa meillä yhteys on nimenomaan joko taivasta tai helvettiä. Taivasta on olla yhdessä, helvettiä erossa :p Mutta ystäviä ollaan kaikesta huolimatta.

Sielunkumppanin, puolisoni, kanssa taas homma skulaa ihan omalla painollaan. Ei kipuiluja tms vain hyvää oloa ja mieltä. Elämä on iisiä.

10. Selväluuloinen Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen ymmärtänyt, että tätä parisieluasiaa hyvin usein romantisoidaan liikaa, sillä parisielusi on itseasiassa sinä itse eli toinen puoli sinusta itsestäsi. Olen myöskin ymmärtänyt, että jos parisielut kohtaavat fyysisellä tasolla ja muodostavat parisuhteen, se tapahtuu aina siksi että parilla on erittäin tärkeä kosminen tehtävä. Ja se tehtävä on palvella henkisesti maailmaa. Heillä ei välttämättä ole muuta mahdollisuutta. Vastuu on suuri eikä tehtävä ole välttämättä ollenkaan helppo tässä maailmantasossa. Rakkauteen ja valoon keskittymällä siitäkin selviää.

Parisielun voi myös kutsua luokseen, mutta on valmistauduttava siihen, että se voi tuoda elämään valtavia mullistuksia. Se vaatii rohkeutta ja uskoa. Uskoa omaan itseensä, omaan voimaansa ja omaan eheyteensä. Kun on tasapainossa ja harmoniassa itsensä kanssa, on mahdollista että parisielu astuu elämään. Mutta ensin on koettava itsensä hyväksi ja kokonaiseksi sillä vaikka parisielu on sielusi osa, sen tehtävänä ei ole saada ketään tuntemaan itseään täydeksi. Tehtävänä on palvella henkisesti ja kosmisesti maailmankaikkeutta. Siksi on tärkeää, että tuntee itsensä eheäksi jo ennen parisielun saapumistakin. Muutoin ei välttämättä kestä ja sellaisissa tapauksissa parisielusuhde on ns. "tuskallinen".

Mutta vaikka elämässämme ei parisielua olisikaan, emme ole koskaan yksin. Olemme kaikki yhtä ja maailmankaikkeus rakastaa meitä. Ei siis tavallaan ole mitään syytä tuntea itseään vajavaiseksi ilman parisielua. Ja kaikki me olemme yhtä arvokkaita, oli meillä parisielu elämässämme tai ei.

11. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
  12. Parisielusta toinen Vierailija

Minulla on parisielu tällä fyysisellä tasolla eikä se todellakaan ole helppo. Solar- Amberin kirjoitus on kokemukseni mukaan hyvin paikkansa pitävä tästä asiasta.

Kokemukseni mukaan suhde on vaikea silloinkin vaikka on alunperinkin kokenut itsensä hyväksi ja kokonaiseksi. On kuin kaikki ympärillä muuttuisi vastukseksi ja yrittäisi heikentää itseä ja kumma kyllä- viedä lopulta tahdon, toimintatarmon. Liekö Solar-Amberilla tuosta tietoa? Vaiko onko tämä vain meidän kohtaamisessa tapahtuvaa?
    Niin totta tuokin:

13. Kysytkö mikä on parisielu? Siinä on käytössä nähtävästi kahta sanaa. Tuo minkä Solar-Amber kuvasi parisieluksi olen itse lkuenut sen kirjasta kaksoisliekiksi. Mutta kuvaus on tärkein ja Solar-Amber kuvasi ymmärryseni mukaan sitä sielua joka ensin erottuaan jumaluudesta jakaantui sitten vielä kahteen osaan niin että kumpikin puoli oli totaalisesti erillään. Ja myös toistensa vastakohdat joka tekeekin suhteen äärimmäisen vaikeaksi.
    Tämä ei koske mitä tahansa huonoa suhdetta sillä jos ihminen on taipuvainen vaikka huonoihin miessuhteisiin ja menee aina suhteisiin jossa puoliso tyrannisoi ei kyseessä ole parisielu vaan muu karma tai itsetuhoinen käytösmalli.

Myös kun tuon jumaluudesta eriytymisen jälkeen yhdytään takaisinpäin jumaluuteen niin tapahtuu parisieluun yhdistyminen ennenkuin voi yhtyä jumaluuteen uudelleen. Tai ainakin sen yhdistymisen on jossain vaiheessa tapahduttava jotta olisi täysin kokonainen taas. Sitä en tiedä voiko "jumaluudessa" odottaa parisieluaan ja tulevaa yhdistymistään. Itse luulisin että voi...?

Itse löysin aikoinaan tietoa tuosta asiasta googlettamaal kaksoisliekkinimellä samoin kirjallisuutta.

14. Makari Vierailija

Mielenkiintoinen tuo parisielu. Voiko parisielu olla aikuiselle esim. lapsi tai lapsenlapsi? Silloin tuntee hänen ajatuksensa ja mielialansa. Parisielu voi päivittäin samalla tavalla, saa samaan aikaan flunssat ja vatsakivut. Häet tuntee yhtä hyvin kuin itsensä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri