Hae Anna.fi-sivustolta

Toisen vahingoitus

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä vierailija, 02.02.2020.

1. vierailija Vierailija

Mulle tuli ero. Olen sen jälkeen saanut sydän oireita. Entinen sanoi että kuolet. Laitan huonoa energiaa. On varmaan laittanut koska olo ei ole hyvä.

Koskee. Sydän hakkaa miten sattuu. Miten saisin entisen hyvän takaisin? Kuinka saan estettyä huonon lähetykset mulle.
    Kiitän auttajia.

2. Rauha sinulle Vierailija

Pahan saa pois rukouksella Jeesuksen nimessä, käske sitä kirousta väistymään Jeesuksen nimessä. Rukoile rauhaa sieluusi. Siunaa lähettajää Jeesuksen nimessä, lue päivittäin Isä meidän ääneen. Mene lääkäriin, jos sydän oireet jatkuvat.

3. vierailija Vierailija

No mutta!

Harvalla on exä joka kykenee entisen kumppaninsa kiroamaan tai lähettämään huonoja viboja...

Tuntemukset sydämessä aiheutuvat todennäköisemmin erostressistä, siis ovat oman mielen ja kehon reaktioita siihen. Niiden pitäisi kadota sen myötä kun saat arjen järjestettyä eron jälkeiseen muotoon. Lääkärillä käynti voi rauhoittaa pelokkaita ajatuksia terveydentilan suhteen.

• Tykkään Tykkään x 1
  4. vierailija Vierailija

5. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    299
    Ei kukaan krnrnkään syndäntäsi voi vahingoittaa.
    Kun tuollaista ajattelet ja pelkäät, olet stressaantunut voinnistasi. ja itse negatiivisillä, pelkäävillä kuvitteluissasi aiheutat ehkä itse sen että lihakset kropassasi tekee paikkapaikoin kipeätä.
    Moni luulee että on vikaa sydämessä jos lihskdii sydämen lähettyviltä koskeen.
    Stressi tekee sen että lihakset on koko ajan kiristyneitä, aivan kuin valmiina pakoon juoksemaan, mutta et juokse pakoon, olet paikallasi ja pelkäät oloasi ja lihakset alkaa protestoida.
    Pelkotilassa myös sydän alkaa sykkiä nopeaan tahtiin.
    Mutta jos pelkää vikaa sydämessä, on mentävä lääkäriin, silloin selviää missä kunnossa sydämesi on,
    Jos ei vikaa sydämestä löydy, silloin oletettavasti on kysymyksessä stressi.
    Psykologin kanssa kannattaa keskustella asiasta.
    -

6. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Meneppä lääkäriin. En usko jotta entises pystyy tuollaiseen ja jos pystyy, huono juttu hänelle, hän nimittäin jossain vaihees löytää ton edestään.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri