Toisesta aloituksesta tuli mieleeni

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
kuinka monella teistä on nykyäänkin vielä päiväkirja? Kuinka usein siihen kirjoitatte ja kirjoitatteko kaikista salaisimmatkin jutut?
Entä missä säilytätte päiväkirjaanne? :)

Minulla on kalenteri johon kirjoitan asioita lyhyesti päiväkirjan tyyliin.
Päiväkirja on myös johon kirjoitan sitten kun on paljon sanottavaa, eli joku suuri asia elämässäni tapahtunut tai joku painaa mieltä mitä haluan purkaa.

Päiväkirjaani säilytän milloin missäkin. Nyt on tässä keittiönpöydällä kun toissapäivänä siihen kirjoitin enkä ole muistanut viedä pois. Eikä ole lukollinen päiväkirja myöskään.

En nykyisin pidä päiväkirjaa, viimeksi opiskeluaikaan tiiviimmin. Hävitin kaikki kymmenet päiväkirjani muuttaessani pois kotoa. Ja vaikka joskus olen asiaa harmitellut, taisi olla ihan viisasta =)

Ei oo kyl enään käytössä, mutta teininä kirjottelin kalenteriin joka päivä lyhyesti päivän tapahtumat ja ne kalenterit on mulla vieläkin tallessa. Niitä on kiva välillä lukea ja muistella niitä aikoja :D Nykyään kirjotan seinäkalenteriin vain jos tapahtuu jotain erikoista.

Kuuluun täällä Kaksplussalla yhteen kerhoon, johon kirjoittelen melkeimpä päivittäin. Se toimii mun päiväkirjana.
Ollaan jo niin tiivis porukka, että sinne tulee kirjoitettua melkeimpä "kaikki".

Kyllä mulla on, mutta lähinnä se toimii mun roskasäkkinä eli kun maailma potkii päähän tai muuten vaan on kurja olla kirjoitan sinne ja se säilyy mun yöpöydän laatikossa.

Minulla on sellainen 5 vuoden päiväkirja johon kirjoitan lyhyen tiivistelmän päivän tapahtumista. En mitään kovin henkilökohtaista, enää. Mukava kahtoo siitä saman ajan tapahtumia vuosi tai pari taaksepäin :)

Pidän. Terapiaan ei pääse aina kun haluis :) Ihan kulkee aina kassissa lukoton muistikirja, kotona lojuu millon missäkin kun mies saa mun puolesta vaikka lukee sen. Julkisissa tiloissa kirjoittaessani suojelen vähän ettei kuka vaan saa luettua olan yli. 2-3 päivän välein suunnilleen kirjailen..

Matkoilla kirjoitan aina päiväkirjoja, niissä on kaikenlaista reissuun liittyvää tietoa, paikkoja, nimiä, hintoja ja muuta, nähtävyyksistä, ruokajuttuja jne. Niitä saa lukea jokainen perheenjäsen. =)

Kirjoitan päiväkirjaa...nollaan pääni ja ajatukseni siihen. Minulla lipaston laatikossa. Lukollinen, mutta en pidä lukossa, koska ei siellä mitään synkkiä salaisuuksia ole.

Yhteistyössä