Toisesta avauksesta tuli mieleen. Tarviiko miehelle kertoa kaikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minjaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minjaana

Vieras
Kaikki mitä nykyään kokee?? Onko aviomiehelle pakko kertoa mitä ajattelee mistäkin? Kenen kanssa on puhunut ja mistä? Mitä kukakin on sinulle sanonut?
Onko väärin jättää esim. kertomatta jos joku toinen mies on käynyt väkivaltaisesti käsiksi tyttöjen baarireissulla? Eikä siis kyse mistään "voi kun olet panettava muija" tms. känniääliön ällö huohotuksesta vaan roisista puristelusta ja housuihin yrittämisestä johon toinen mies tuli 'hätiin' avuksi.

Riippuu myös varmaan paljon miehestä, osa tuskin edes haluaa kuulla kaikkea. Itsellä raja menee siinä mitä toisen oikeasti tarvitsee tietää. Joos teillä tapana puhua kaikista asioista avoimesti, kerro ihmeessä. Mutta jos tämä "kähmintä ei sinua sen ihmeitä häiritse eikä merkkaa mitään, mitä suotta huolestuttaa miestä turhaan.

Kyllä sen itse sitten tajuaa mistä asioista tykkää puhua ja mistä ei :)

Mä kerron miehelle päivän pää kohdat ja parhaat palat tarkemmin. Eli melkoisen paljon, en nyt sanasta sanaan mut suuripiirteisesti.

Tuos sun tilanteessa vois olla etten kertois koska se sais miehen huolestumaan
Mun turvallisuudesta. On muutenkin aika hermoheikko tapaturmien yms kanssa. Todnäk kertoisin kevyemmän version.

Ei tarvitse kertoa kaikkea. Satavarmaa on ettei sekään kerro kaikkea sulle ;)

Tuollaisessa tilanteessa kertoisin kyllä ihan varmasti omalle miehelle koska luulen että tuollainen tapahtuma olisi jättänyt vähän traumanpoikasta vähintäänkin hetkellisesti. Sairaalloinen mustasukkaisuus itsessään kuulostaa tosi pelottavalta..

Ei tarvitse kertoa kaikkea, ja sen, ettei kerro, ei tarvitse merkitä sitä, että salailisi jotakin.
Tuollaisen ikävän välikohtauksen varmaan kertoisin minäkin. Mitään känniääliön läpänheittoa taas tuskin vaivaituisin toistamaan.

Ei helvetissä tarvi kertoa, pitäähän ihmisellä jotain omaakin olla! Edes ajatukset ja tuntemukset. Jos joku kävis minuun käsiksi ja selviäisin siitä säikähdyksellä, tuskin jaksaisin kertoa

Ei tarvitse kertoa kaikkea, mutta hyvässä suhteessa kaiken voi kertoa ja kaikista asioista puhua. Aloituksessa kuvatusta tilanteesta olisin varmasti halunnut miehelleni puhua.

Uusimmat

Yhteistyössä