Toisesta rintsikkakeskustelusta tuli mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mämämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mämämä

Vieras
Kun mulla on rinnan alta mitattuna 67-68cm ja iso kuppikoko niin mistä hiivatista mä löytäisin sopivia rintsikoita?? Change on ainut mistä olen löytänyt tarpeeksi isoa kuppia MUTTA ne rintsikat on ihan kuraa, olkaimet tiukimmillaankin 5cm liian pitkät(olen lyhentänyt) ja 65 ympärys on löysähkö. Ei siellä ihan 60cm ympärystäkään ole näkynyt... Jännä kun kokeilee hm rintsikoista 70 ympärystä, niin on sopivan napakka, kupit vaan ei riitä lähellekkään.

Stokiksesta ostin yhdet elle mcpherson liivit, kokoa 70DD jotka ovat sopivat muuten, mutta kaarituki paina rintojen välistä. Muualta en ole löytänyt samalta merkiltä oikeita kokoja.

Mistä te muut laiheliini isotissit ostatte liivejä?

Help mee!

Ei oikeen meinaa löytyy tota 65 ympäryksellä pienillekään tisseille. Ostan aina sit lindexiltä niitä lasten, missä on jotain perhosen kuvia. Varmaan kun on isot rinnat, se ympäryskin ois tosi tärkee olla napakka.

Sama on huomattu täälläkin, että kapeallla ympärysmitalla olevia liivejä on todella hankala löytää. 65 pitää mullakin olla ympärysmitta eikä varmaan 60:kaan olisi huono, mutta harvoista liikkeistä löytyy noin pienellä ympärysmitalla. Figurasta sai ennen,mutta se on nyt mennyt kai konkkaan, niin ei ole sitäkään enää. :(
Mä en mitenkään rintava ole, mutta silti kuppi on jostain syystä iso johtuen varmaan tuosta kapeasta rinnanympäryksestä, joten jos on rintavampi niin pitää olla aika iso kuppikin sitten. Raskaana ollessa oon ollu ihan toista maata ja silloin parhaimmillaan piti olla 65f tai g ja näitä löytyi vielä tosiaan entisestä Figurasta. :D
Mielellään mäkin siis kuulisin mistä noita liivejä oikein saa muualta, kuin Changesta ja Sokokselta.

Minulla on ympärysmitta 73cm ja yleensä jos ostan liivit kokoa 70 niin saa laittaa sisimpään hakaan jo. Erotus on vähän reilu 15cm ja taulukot väittävät kookseni siis kokoa 70B. Ei hyvä, ei ollenkaan. Kaaretuet ei istu rintojen välistä eikä ole kiinni ihossa ja kupit on liian pienet.
Changesta löysin joku aika sitten kahdet hyvät ja istuvat liivit jotka ovat nyt käytössä (65E).
Liivien metsästys tuntuu olevan haaste vaikka en kovin pieni kokoinen ja isotissinen olekkaan, ihan turha mihinkään Seppälään esimerkiksi mennä.

Mittasinkin tuon rinnanympäryksen ja erotukseksi tuli melkein 20cm, tosin rintaliivit ei ole mistään ihan ohuimmasta päästä. Eli joidenkin taulukoiden mukaan kokoni olisi siis 70C joka ei myöskään ole hyvä, rinnat eivät mahdu kuppeihin varsinkaan niissä Seppälän liiveissä ja "valahtelevat" kummarrellessa jne.

niin, mikähän ihme vaikeus niitä rintsikoita on tehdä sen kokoisia mitä kokolapussa sanotaan?? mun mielestä ihan outoa.

joo figura meni konkkaan...että eipä ole paljoa vaihtoehtoja. mä en sokokseltakaan ole löytänyt oikean kokoisia. ja kun vielä haluan että liivini ovat kauniit ja seksikkäät eikä mitkään beiget t-paitaliivit. miettikään nyt kun vaikka jenkeissä kaikilla on hullunkokoiset tissit niin mistä ne niitä liivejä saa, miksei niitä ole täällä!??!?!

Jos vanhat liivit on palvelleet kauan tai ovat jo löystyneet tms että tarvitsen uuden niin otan oikein projektiksi pyöriä kaikki mahdolliset kaupat liivejä sovitellen (hairahtumatta muilla vaateostoksille), kyllä sopivia löytyy ja säkällä ihan kivan näköisiäkin (edes yhdet) mutta ei joka kaupasta todellakaan.

Onko kukaan koskaan tilannut Trineasta mitään? Tiedättekö onko liivit EU vai UK mitoituksella? Nillähän on vissi ero kuppikoossa. En löytänyt sivustolta mitään tietoa.

Yhteistyössä