Toiset naiset kiikarissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dana-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dana-81

Vieras
Monenko mies on katsellut toisia naisia? Monenko mies on kehunut toisia naisia? miten suhtaudutte siihen?

Tiedän että kaikki miehet kattelevat kauniita naisia vaikka olisivat toimivassa suhteessa eikä se välttämättä tarkoita mitään.Silti se loukkaa joka kerta kun kuolaa jotain toista naista.

'Olenko liian mustis ja vainoharhainen? onko samoja ajatuksia?

p.s kyllähän mekin komeet miehet huomataan mut en mä ainakaan näkyvästi kyttää toisia tai kehu toisia oman ukon seurassa.

Kyllähän ton miehen pää kääntyy, jos sattuu komia nainen kadulla kävelemään. Taitaa olla aika yleistä miesten keskuudessa, että muijia katsellaan ja arvostellaan, jos ei ääneen, niin ainakin hiljaa mielessä :whistle:
Suhteen alussa tuppasin loukkaantumaan, mutta nykyään otan asian hurtilla huumorilla, katselenhan minäkin mielelläni komeaa miestä, jos vastaan kävelee ;)

En tiiä mutta hitosti se ärsyttää..Mun mies on ollu ennen mua sellanen "pukki" ettei suuremmasta väliä. Ja varsinkin sillon kun meillä menee huonosti, on TODELLA rasittavaa katsella sen touhuja.. Eikä mun mies todellakaan jätä sitä siihen että se vaan kattelis, se myös avoimesti flirttailee KAIKILLE naisille jotka toteaa hyvännäkösiks..ja koska se ei ittekkään oo mikään hullumman näkönen niin usein ne flirttailee takas..Mieheni on parantumaton mister flirtti, eikä sille voi kukaan tehdä mitään, sen kaa vaan on opittava elämään..pitää vaan muistaa ettei kukaan oo täydellinen!

meillä mies joskus tuumas kun oli lähössä kuppilaan, et onkohan siellä hyvät apajat.. :'( ja loukkas aika pirusti.
kaupassa ollessa jäi kuolaamaan hyllyjen välissä olevaa muikkia jolla varmaan dd-kuppi, kurkisti sen perään ja luuli prkle etten huomannu.. :'(
mut kyllä on tullu muutamaan otteeseen sanottua sen käytöksestä..

No laitan hiukan miehistä mielipidettä. No varmaankin lähes jokainen ihminen katselee toisia ihmisiä, kaippa se on aikas luonnollista. Jos naista vastaan kävelee komea mies niin varmaankin moni nainen hymyilee ja katsoo miestä. No entäs jos tämä mies on oma miehesi, no sehän katsoi toista naista ja nainen katsoi miestä, no prkle.

Myönnän itsekin et jos ohi kävelee nainen joka on muodokas, tyylikkäästi pukeutunut, muuten kiinnosttavan näköinen tai jotenkin herättää huomioni niin saatan häntä katsoa ja jopa hymyillä. Mielestäni tässä ei ole mitään pahaa vai onko?

Me miehet saatamma heittää joskus jotain ihan tyhmää juttua ja jos mukana on suurempi porukka niin tyhmyys tiivistyy porukassa. Mut vaikka suurin osa miehistä voi katsoa pitkään jotain povipommia niin kyllä se kotona oleva pirttihirmu on kuitenkin se unelma kumppani!!!

ei oikeesti, kehuu kyllä mulle toistenkin naisten ulkonäköä, vaikka missä näkis. mut empä jaksa loukkaantua ku muistaa aina sanoa et mä olen silti se maailman kaunein :D :heart:
muuten loukkaantuisin kyllä.

Kattelee ja flirttailee. Oltiin tässä talvella pitkäsät aikaa yhdessä ulkona (kotona pinet lapset,niin ei käydä paljon), niin eikös alkanut siinä yhen muikkiksen kanssa pelit, ja minä olin mukana... Silloin (ja vieläkin) ottaa päähän, olen asiasta maininnutkin kunnolla, mutta jotenkin en usko että otti onkeensa. En tiedä, miten kun taas mennään ulos yhdessä, uskaltaakohan sitä mennä nolattavaksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2005 klo 07:21 nannu kirjoitti:
En tiiä mutta hitosti se ärsyttää..Mun mies on ollu ennen mua sellanen "pukki" ettei suuremmasta väliä. Ja varsinkin sillon kun meillä menee huonosti, on TODELLA rasittavaa katsella sen touhuja.. Eikä mun mies todellakaan jätä sitä siihen että se vaan kattelis, se myös avoimesti flirttailee KAIKILLE naisille jotka toteaa hyvännäkösiks..ja koska se ei ittekkään oo mikään hullumman näkönen niin usein ne flirttailee takas..Mieheni on parantumaton mister flirtti, eikä sille voi kukaan tehdä mitään, sen kaa vaan on opittava elämään..pitää vaan muistaa ettei kukaan oo täydellinen!

Näin juuri meilläkin on. Mies on ollut minua tosi pukki... Selvin´päin vain kattelee, ei flirttaile, mutta auta armias jos on humalassa. Siinä naiset lakoaa...... :\|

meillä on luottamus aivan sata ja katsellaan molemmat toisen sukupuolen edustavia ihmisiä...
missi ja misterkisoissa valitsemme omasta mielestäme parhaat(osuu samat usein muuten..)......

itse flirttailenkin miesten kanssa jos omani ei ole mukana, mikäs sen piristävämpää!
mieheni on minua hieman ujompi mutta pilke silmäkulmassa tiedän hänenkin olevan kun menee yksinään mutta mitä sitten..
miehen itsetunto nousee kun saa jonkun naisen hymyilemään itselleen ja se vaikuttaa kotioloissakin, positiivisella tavalla..
tuleehan siitä iteleenkin hyvä mieli kun huomaa että joku muukin pitää kiinnostavana!'kunhan se jää siihen keskusteluun ja silmäpeliin, ei mitään ongelmaa...
kaikkihan me ollaan vain ihmisiä!!!!

rakkautta ja luottamusta kaikille!!!! :heart: :heart: :heart:

Yhteistyössä