Toiset naiset! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Mistäs olette löytäneet miehenne? Tää kysymys siis koskee niitä jotka vapaaehtoisesti haluavat varatun miehen, ei niitä jotka ovat onnettomasti rakastuneet varattuun. Haluaisin vakituista seksiä ja mukavan suhteenkin, ilman sitoumuksia. Sellaiseen varatut ovat hyviä vaihtoehtoja. vapaan kanssa on aina se pelko että toinen haluaakin enemmän tai alkaa mustasukkaiseksi. Oletteko deittipalstalta löytäneet? Minä en juuri baareissa pyöri ja työpaikalla ei ole ketään mielenkiintoista. Onko hyviä ehdotuksi juuri varattujen bongaamiseksi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen:
Mistäs olette löytäneet miehenne? Tää kysymys siis koskee niitä jotka vapaaehtoisesti haluavat varatun miehen, ei niitä jotka ovat onnettomasti rakastuneet varattuun. Haluaisin vakituista seksiä ja mukavan suhteenkin, ilman sitoumuksia. Sellaiseen varatut ovat hyviä vaihtoehtoja. vapaan kanssa on aina se pelko että toinen haluaakin enemmän tai alkaa mustasukkaiseksi. Oletteko deittipalstalta löytäneet? Minä en juuri baareissa pyöri ja työpaikalla ei ole ketään mielenkiintoista. Onko hyviä ehdotuksi juuri varattujen bongaamiseksi. :)

siellä taas yksi ihana yh karvakolo kuka ei ajattele ku sitä omaa rillukkaansa!

Alkuperäinen kirjoittaja just:

siellä taas yksi ihana yh karvakolo kuka ei ajattele ku sitä omaa rillukkaansa!

Karvaton kolo. ;)

varmaan deitti palstalta... sellaisesta joka ilmoittaa hakevansa salaista seksiseura... muutoin on aina riski olemassa...
ja jos riittää se satunnaisena reikänä olo niin onnea metästykseen ;)

Ei tää oo mikään provo. Ainakin suomi24 deittipalstalla on aika vähän varattuja asuinseudultani. ja olishan se kätevämpää jos asuis kohtuu lähellä.

katso vaikka cityn sivuilta... tai googleta seuranhaku- eiköhän jotain ilmoja löydy...
tosin ikävä tosiasia on että sitä löytää itsensä miehen kassien tyhjennys paikkana, tai sitten huomaa olevansa menossa kohti uusioperheen onnea.. ;)
sellaiset suhteet mitä elokuvissa on, ei ole todellisia... ainakaan suomessa

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Ei tää oo mikään provo. Ainakin suomi24 deittipalstalla on aika vähän varattuja asuinseudultani. ja olishan se kätevämpää jos asuis kohtuu lähellä.

katso vaikka cityn sivuilta... tai googleta seuranhaku- eiköhän jotain ilmoja löydy...
tosin ikävä tosiasia on että sitä löytää itsensä miehen kassien tyhjennys paikkana, tai sitten huomaa olevansa menossa kohti uusioperheen onnea.. ;)
sellaiset suhteet mitä elokuvissa on, ei ole todellisia... ainakaan suomessa

No ei se ny niinkään mee. Mä tykkään seksistä ja säpinästä. Ja mul oli Aiemmin pari vuotta kestävä suhde entisen kaverin mieheen, mut Mies perheineen muutti kauemmas ni jäi tapaamiset. Mä olin ihan tyytyväinen meijän juttuun ja vastaava kuvio olis siis hakuses.
Tota cityä pitänee koittaa.

kyllä noita varattujen äijien seuranhakuilmoituksia näkyy olevan joka paikassa vaiks suomi24 treffiosiossa....sinne vaan vaikka tekemään omaa ilmoitusta taikka vastaamaan äijien ilmoituksiin:)...määki tunnen työpaikaltani 3-4 varattua äijää jotka olisivat heti valmiina kun paetiopojat;)...mää ite olen varattu enkä omaa ukkeliani kyllä pettäis mutta ihmiset on erilaisia:)

Mä tiedän yhden naisen joka oli toinen nainen koko miehen avioliiton (28v) ajan. Mies kuoli ja toinen nainen jäi leskeksi. Olivat rakastuneita, kumppaneita ja onnellisia, tosin mies asui vaimonsa kanssa. Ainoa, mitä toinen nainen suri, oli, ettei mistään saanut tietää, kun mies kuoli. Luki sitten lehdestä, ja etsi hautasumaan käsiinsä, ja kävi suremassa..

määki tiedän tommosen kolmen kimpan Lahdesta...mies oli varakkaampi ja maksoi toiselle naiselle ulkomaan matkoja yms...ja tää vaimo oli uskovainen niin ei voinu erota...niillä oli yhteinen koti mutta eri makuuhuoneet yms:(

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
määki tiedän tommosen kolmen kimpan Lahdesta...mies oli varakkaampi ja maksoi toiselle naiselle ulkomaan matkoja yms...ja tää vaimo oli uskovainen niin ei voinu erota...niillä oli yhteinen koti mutta eri makuuhuoneet yms:(

No me ei kyl käyty ulkomailla, mut mies kävi usein viikonloppuisin kalastusreissulla perheen mökillä. Ja siä mä olin yleensä mukana. Oli mukavia hetkiä. Se siinä just on kivaa kun saa nauttia siitä toisen seurasta ilman arjen harmautta.

Yhteistyössä