Töissä helpompaa kuin kotona!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jäin just työttömäksi ja otin nuoremman (5v) hoidosta pois, kun ei ole varaa maksaa hoitomaksuja. Vanhempi alotti juuri koulun ja tulee aina koulun jälkeen kotia. Luulin ennen, et kotona oleminen olis helpompaa, kun stressata töitten kanssa. MUTTA nyt noi tappelee kaikesta. Välillä leikkivät ok, mut pääosin tappelevat ja huutavat. Ja sitte mulla menee tohon meteliin hermot. Tiskata pitää koko ajan, kun ei ole konetta, ja ruokaa pitää laittaa. Pyykkiä pestä koko ajan.. Kotitaloustyöt on ok, mutta toi jatkuva lasten tappelu. Olis helpompaa saada nopsaan työpaikka ja isompi ip-hoitoon ja nuorempi päiväkotiin. Joten ne puhuu paskaa, jotka väittää, et naiset jää kotia, koska eivät viitsi tehdä töitä.

Jaa, mä kyllä viihdyn paremmin kotona ja koen että mun arki on paljon helpompaa kun ei aamusta tarvii kiikuttaa lapsia hoitoon, mennä töihin, kiirellä hakea lapset hoidosta ja tehdä kotihommia illalla. Nyt jo ahdistaa että pitää mennä vajaan vuoden päästä töihin kun kuopus täyttää 3v. Ja mulla on tosi kiva duuni, se itse työ ei stressaa vaan kaikki muu hässäkkä ja kiirus.

Minulla on nyt helpompaa kotona. Huomattavasti. Meillä 6v, 5v ja 5kk ikäiset lapset. kaksi vanhempaa tappelevat kyllä ja 6v eskarilaisella on joku ihme uhma ja 5v tyttö on aina ollut vaikea luonteinen ja uhmaa kai hänelläkin. siltikin tuntuu, että olisi lomalla kun vertaa sairaanhoitajan työhöni, jossa ei ehtinyt syömään, käymään vessassa tai istumaan koko päivän aikana. Sairaanakin piti miettiä, että viitsiikö olla pois kun sijaista ei kuitenkaan saada jne jne. Lista on loputon.

Olen erittäin mielellään nyt kotona ja niin pitkään kuin mahdollista!

Joo, mäki oon päässy pitkästä aikaa töihin lepäämäään. Ei kuule ressaa yhtään... :(

EI vaiskaan, mieluummin olisin jäänyt kotiin pienimmän kanssa ja käynyt ulkoilemassa typyn kanssa. Mutta ei, homehdun perseeni kanssa tähän konttorituoliin kii. Onneks ei oo enää kun n. 20 minsaa tätä työpäivää jäljellä. :p

Saman huomasin kun hoidin viime viikolla kotona sairaita lapsia... ei ne kotityöt, mutta muksut hyppi seinille ja tappeli kun oli tylsää verrattuna päiväkotiin. Kyllä töissä sentään kelpaa olla, 8 tuntia ilman että kukaan yrittää tappaa ketään. :D

Yhteistyössä