töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhuh

Vieras
Mites on, tekeekö teidän koskaan töissä mieli?
Itelläni olleet ihan kamalat vietit koko viikon. Panettaa ihan hemmetisti. Tuskaa ei helpota yhtään se, että halujeni kohde on myös samassa työpaikassa. Kauhean kiusallista olla pikkuhousut märkänä ja naama vakavana palavereissa..
Kuinka moni on muutes harrastanut seksiä töissä?

Alkuperäinen kirjoittaja kolli26:
on tullut töissä seksiä harrastettua,piristää kyllä mukavasti työpäivää

Missä sä olet töissä? Ite olen kaupungin palveluksessa eikä tulis heti ekana mieleen sekstailla täällä virastossa...

Alkuperäinen kirjoittaja virkanainen:
Alkuperäinen kirjoittaja kolli26:
on tullut töissä seksiä harrastettua,piristää kyllä mukavasti työpäivää

Missä sä olet töissä? Ite olen kaupungin palveluksessa eikä tulis heti ekana mieleen sekstailla täällä virastossa...

Olen maanviljelijä,täällä on paikkoja sextailuun kyllä!

Kysykää ihmeessä niiltä halujenne kohteelta, olisivatko valmiita pieneen tuokioon kanssanne. Yllättävän moni nainen haluaa. Kannattaa myös seurata sanattomia viestejä, ne voi olla joskus ristiriidassa sanojen kanssa ;) Työpaikkaseksi päivän kirkastaa.

Mies: "Kannattaa myös seurata sanattomia viestejä, ne voi olla joskus ristiriidassa sanojen kanssa ;)"

Ja katin paskat! Nimin. Mies on just niitä surkimuksia, jotka eivät ymmärrä selkeää puhetta. Tyyppi on varmaan saanut töissä huomautuksen seksuaalisesta häirinnästä, kun rassukka ei ymmärrä että halujensa kohde on hyväntuulinen ja tyytyväisen oloinen siitä huolimatta että em. nössö onkin siinä lähettyvillä ilmaa pilaamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenna:
Mies: "Kannattaa myös seurata sanattomia viestejä, ne voi olla joskus ristiriidassa sanojen kanssa ;)"

Ja katin paskat! Nimin. Mies on just niitä surkimuksia, jotka eivät ymmärrä selkeää puhetta. Tyyppi on varmaan saanut töissä huomautuksen seksuaalisesta häirinnästä, kun rassukka ei ymmärrä että halujensa kohde on hyväntuulinen ja tyytyväisen oloinen siitä huolimatta että em. nössö onkin siinä lähettyvillä ilmaa pilaamassa.

Jenna,pantaisiinko sukupuolielimet yhteen.

Voi, monet kerrat jäätiin toimitusjohtajan kanssa sekstailee työpäivän jälkeen kun muut oli lähteneet kotiin. Ensin päivä kiihotettiin toisiamme koskettelemalla salaa. Voi sitä loisketta mikä kuului neljän jälkeen tj:n pöydän päältä. Monta orgasmia tuli saatua molemmin puolin

Samat kokemukset :)

Kuinka täällä töissä voisi olla kiihottumatta, kun hyvännäköisiä miehiä ja naisia lappaa jatkuvasti ohi ja kaikilla flirtti päällä. Kyllä housut kastuu. Monen kanssa olen sekstaillut ainakin fantasioissani jos ei muuta :)

Minun yksi alainen on todella houkutteleva...en vain voi tehdä aloitetta, koska hänhän saattaa nostaa syytteen vaikka ahdistelusta, jos huonosti käy. Olen ymmälläni.

Vaihdamme jatkuvasti kuumia katseita, hän nauraa jutuilleni, olemme kaikesta samaa mieltä...ja ilma rätisee sähköä...

N - jos luet tämän, niin toimi....haluan sinua...

Alkuperäinen kirjoittaja Pomo:
Minun yksi alainen on todella houkutteleva...en vain voi tehdä aloitetta, koska hänhän saattaa nostaa syytteen vaikka ahdistelusta, jos huonosti käy. Olen ymmälläni.

Vaihdamme jatkuvasti kuumia katseita, hän nauraa jutuilleni, olemme kaikesta samaa mieltä...ja ilma rätisee sähköä...

Oletkohan se Sinä! Jos olet niin, 'astu ulos kaapistasi'...en pane vastaan...

Alkuperäinen kirjoittaja N:
Alkuperäinen kirjoittaja Pomo:

Oletkohan se Sinä! Jos olet niin, 'astu ulos kaapistasi'...en pane vastaan...
Tottakai panet vastaan kun pomosi panee sinua, eli älä ole lahna vaan pane vastaan eli nostele pilluasi.

Yhteistyössä