Hae Anna.fi-sivustolta

Toistuvat numerot

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä uutisia, 13.07.2011.

1. uutisia Vierailija

Äskettäin selatessani nettiä osuin kirjaesittelyyn. Kirjasessa väitettiin että samojen nimeroiden toistuva näkeminen on enkeleiden tekosia. He käyttäisivät tätäkin konstia kertoakseen meille ihmisille jotain.

Hieman hullu konsti sillä kuka nyt noita numeroita tykönään osaisi tulkita mitä ne kulloinkin tarkoittavat...

2. Jess!!! Vierailija

tästä tiedän jotain ja minulla olisi tuohon hyvä teoria/yhteenveto :)))) Nyt jos pallo olisi entisensä ja olisi tilaa kertoa rauhassa, jakaisin ilomielin ajatukseni. Tätä aihetta, - sanotaanpa sitä enkeleiden tai minkä tahansa tekosiksi- olen nimittäin itse ihmetellyt sen jälkeen kun huomasin numeroiden ja geometristen suhteiden eli matematiikan merkityksen maaimankaikkeudessa ylipäätään. Kaikkihan rakentuu matemaattisten suhteiden mukaan, mutta että tosiaan ihan käytännön tasollakin, se oli minulle aikoinaan järisyttävä kokemus tajuta.

3. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4

Numerot ovat läsnä kaikessa mitä ikinä ihminen tekeekin. Se, että mitenkä sitä viestiä niiden kautta tulkita, on vain yhden vieraan kielen opettelemista....ei sen kummempaa. Ja näiden numeroiden yksi hyvä puoli on siinä, että esim. muutamaan nroon saadaan mahtumaan jopa A4:n verran tarinaa:)) Eli nroiden kautta saadaan paljon tietoa siirrettyä kompaktimmassa muodossa.

Ja jos todellakin alkaa huomaamaan jonkun tietyn nron jatkuvasti osuvan silmäänsä, niin yleensä sitä jollain tavalla alkaa aktivoitumaan etsimään lisää tietoa, mikä sen tarkoituskin onkin.

4. Koirankäpälä Vierailija

Ja se mikä minua kaikkein eniten ärsytää ovat nämä vinkujat jotka vinkuvat "kun pallo ei ole enää entisensä". Oliko se entinen pallo sellainen jossa kaikki kiltisti hymisteli ja kuunteli SINUA, SUURTA PROFEETTAA eikä kukaan kysynyt eikä kyseenalaistanut mitään. Eli sinä sait kuvitella olevasi KAIKKITIETÄVÄ.

5. Jess!!! Vierailija

Eipä ollut ei.

6. hmph Vierailija

Ei ollut sellainen. Vaan sellainen, että siellä soljui keskustelu. kukaan ei takertunut toisen sanomisiin tai alkanut vaatimaan keskustelijalta todisteita ja näin trollaamaan keskustelua haluamaansa suuntaan. Silloin keskusteltiin omista kokemuksista ja jaettiin niitä toisille. Se oli vapaampaa keskustelua. Myös skeptinen näkökulma oli läsnä ja kirjoittajat itsekin pohtivat näitä asioita. Jokainen kunnioitti toisen tilaa ja ymmärsi, tät kun sitä antaa toiselle, saa itse enemmän kuin toivoi ja kaikenlisäksi keskustelut menevät eteenpäin ja ennenkaikkea jatkuvat.

Eikä silloin ollut tuollaisia ihmisiä kuin sinä, jotka kuvittelivat harhoissaan jonkun keskustelijan kuvittelevan, että hän olisi profeetta ja kaikkitietävä.

7. odd power Vierailija

8. Kauheeta Vierailija

mutta tiedän ketä kohtaan nimimerkki Koirankäpälä osoitti viestinsä.

Olen samaa mieltä Koirankäpälän kanssa, että tämä nimimerkki on kohottanut itsensä, en nyt väittäisi profeetaksi ja kaikkitietäväksi, mutta likimain.

Vanhasta kirjoittajasukupolvesta kaipaan Pohjanmaan ja Lapin kirjoittajia, joilla oli tietoa luonnosta, eläimistä ja ihmisen vuorovaikutuksesta luonnon kanssa.

Enkeli, säde-, mestarilinjan keskustelu on "passee" osaltani, mutta mitä se ketään kiinnostaa?

Varsinainen viestini on: Kyseenalaistajat ärsyttävät, mutta nyt on kyseenalaistamisen aika!

9. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Milloin tämä "silloin" oli, minä vuonna? Tai minä vuonna tämä "silloin" päättyi? Ajan voit antaa tarkemminkin, vaikka kuukauden tai vaikka päivän tarkkuudella.

Milloin tämä palsta edes perustettiin?

Löytäisitkö linkin johonkin "silloin" käytyyn keskusteluun, jossa skeptinen näkökulma oli läsnä? Kysyn siksi, jotta voisin perehtyä siihen, mikä sinun mielestäsi on "oikeanlainen" skeptinen näkökulma.

10. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    534
    Numerologia kai tulee avuksi silloin kun numeron tarkoitusta haetaan. Joskus olen miettinyt kovastikkin, miksi käsinkirjoittaessani pikku a muuttuu kakkoseksi. Kakkosella on ollut minulle *sanottavaa*.

11. muistatteko? Vierailija

12. uppaaja Vierailija

22.11.05, 22:28 #1 (linkki)
    Koom
    (Vierailija)

Arvoitus 137?
    Hyvä lukija ja pallolainen.

Kiitos Omenapuulle ja *näkijälle tulkinnasta, enkelit taitavat olla asialla.

Kerron muillekin seuraavan tarinan.

Näin/kuulin unessa numeron 137, siihen heräsin. (huhtikuussa, pvää en valitettavasti kirjannut)

11.7. tämä luku jäi kännykkääni 01:37 vastaamattomana puheluna miesystävältäni, joka liittyi uneeni (aina ennen olen herännyt hänen yösoittoihinsa).

13.7. soitin hänelle usean kerran, hän ei vastannut, eikä soittanut vastasoittoa sinä päivänä.

1.9. klo 20:53 kysyin lukua kristallipallolta ja
    seuraavaksi viestiksi omani yläpuolelle ilmestyi Nettan 'Kysy rakkaudesta' ketju ja se viesti oli ketjun 137. viesti, kirjoitettu klo 20:55.

13.10. sukulaiseni toi erään asiakirjan kopioitavakseni. Hän huomasi, että taakse oli takertunut se kaikista pienin keltainen post it -lappu ja kysyi minulta, että mitä siinä lukee? Lyijykynällä oli kirjoitettu: 13.7. klo 9.
    Hänelle se oli täysin merkityksetön lappu, mistä lie tullut?

18.10. lähdin työmatkalle, jossa saattaisin törmätä henkilöön, joka 18.5. teki sangen ikävän sopimuksen 'selkäni takana'. 19.5. sain sen tietooni ja järkytys oli suuri.

19.7. asti hän piinasi minua aiheella, ei sanoin vaan teoin.

Asia vaivasi. Nostin aamulla 18.10. enkelikortin, ajatuksissani tämä hlö ja kysymyksenä, aikookohan hän aiheuttaa minulle vielä vaikeuksia? Enkelikortiksi nousi kortti Zanna. Katsoin suomennoksen kristallipallolta, joka oli kirjoitettu 19.6. klo 19:37

Zanna
    Sinua suojellaan monilta eri harmeilta. Pahin on takanasi. Pyydän sinua rauhoittumaan ja tuntemaan olosi turvalliseksi.""

Viesti: ""Menneisyyden tapahtumilla ei ole väliä, sinun nykyisyyys ja tulevaisuus on nyt turvallisesti turvattu enkeleillä. Olen auttamassa sinua parantumaan menneistä järkytyksistä ja traumoista. Olen auttamassa sinua parantamaan sydämesi huolehtimisesta ja pelosta...jne

19.10. työmatkallani, tarkistin, että kaikki oli tilaisuutta varten kunnossa. Ja kaikki olikin, paitsi, että kauempaa näin, että eräässä pöydässä oli kaksi A3-kokoista numerokylttiä. Lähdin korjaamaan tilannetta ja tartuin sivuttain olevaan kylttiin. Numero oli 137 ja kuului seuraavan rivin pöytään.

Asioihin ja unen miesystävääni liittyy myös toinenkin mystinen seikka, nimittäin saan sävelmiä eräänlaisena viestinä. Vanhoja tunnettuja ja vähän tuntemattomiakin sävelmiä ja sanoituksia, joita en heti edes tunnista. Ne vaan alkavat soimaan. Eräänkin kipaleen kohdalla kesti kaksi viikkoa, ennen kuin selvisi, mikä levytys oli kyseessä? Vastaus tuli sangenkin mystisellä tavalla, nimittäin ystävättäreni osti noin 20-vuotta vanhan levytyksen erään hänelle tärkeän musiikkikappaleen takia ja iltaa istuessamme ja kuunnellessamme levyä, siinä oli sekin kappale, joka alkoi soimaan ajatuksissani kaksi viikkoa aiemmin. Tunnistin viestin sanoman välittömästi kun kuulin oikeat sanat.

Tänään tulin tänne pallolle katsomaan *näkijän vastauksen kysymykseeni ja samalla huomasin keskusteluaiheen otsikolla: soturienkelikuva....et....
    Sikäli kiinnostava aihe, että olen viime aikoina pyytänyt niin useasti juuri soturienkelien suojelusta. Klikkasin ensimmäistä linkkiä, kaunis kirjoitelma ja kuva. Menin etusivulle, ja sieltä enkeleihin ja ensimmäiseksi osui silmiini sana MIRACLE.
    Klikkasin sinne, luin kauniin ja koskettavan runon alkusävelten soidessa ja sitten kappale alkoi ja se oli juuri se kappale, jonka sävel on hetken aikaa soinut sisälläni ja sanoista muistin vain suomenkielisenä: jos lähdet mun luotain....oot mun kaikuluotain....
    Siitä paikasta googletin sanoilla: jos lähdet mun luotain oot mun kaikuluotain ja vastaukseksi tuli linkki Naimisiin.infon hääfoorumi - Freemanin Olet mun kaikuluotain
    Ja kysyjä oli kirjoittanut kysymyksen 13.7.2005.
    En edes tiennyt, että Freeman oli tälläisen levytyksen tehnyt, muistan häneltä vain Yksi lensi yli käenpesän ja Ajetaan me tandemilla -kappaleet.
    Kauniit sanat ja kaunis sävelmä.

Mainittakoon vielä, että suurin osa näistä musiikkikappaleista, jotka ns viestittävät minulle, ei vastaa omaa musiikkimakuani.

13. uppaaja Vierailija

23.11.05, 01:22 #6 (linkki)
    Jupiter
    (Vierailija)

Re: Arvoitus 137?

Numerot ovat mielenkiintoisia ja niitä voi pyöritellä mennen tullen suuntaan jos toiseen. Laskea yhteen, kertoa ja jakaa, vastaparien yhteenlaskua jne.

Tuli mieleeni oletko tutustunut Kabbalaan, luku 137 viittaa siihen heprean kielen suhteen. Erotellakin noita numeroita voi, 13= rakkaus ja sen ""vastapari 31= voima tai Jumala, 37= sydän ja toisinpäin 73= viisaus. Yhteenlaskussa 11= mestariluku ja sitä rataa. Tai 13+13=26, 31+13=44 jne...

Se mikä itsestäsi tuntuu ""oikealta"" vastaukselta pysähdy siihen. Liiallinen monimutkaisuuskin saattaa vain entisestään sekoittaa numeroihin piilotettua viestiä. 137 + 731 antaa tulokseksi 868, olisiko tuo jotenkin astrologiaan liittyvää = Maa? Vaihtoehtoja on lukemattomia.

Jupiter:)

14. uppaaja Vierailija

15. uppaaja Vierailija

16. uppaaja Vierailija

23.11.05, 19:04 #8 (linkki)
    Koom
    (Vierailija)

Omenapuulle

Näistä numeroista jotenkin 'kolahtaa' kohdallani sanat: voima, sopeutuvaisuus ja muutos, ehkä tuo tietynlainen järjestyskin.

Ihan kuin todellakin kaikella asioilla ja tapahtumilla olisi tarkoitus ja ne tapahtuvat todellakin, koska niiden on tarkoituskin tapahtua.

Laitan tähän vielä uneni, josta kaikki alkoi. Josko siitä saisi vielä jotain ns 'irti'?

Olin unessani valoisassa matalassa huoneessa, jossa oli useita tyhjiä puisia/vanerisia lavitsoja, siisteissä riveissä. Minä istuin tai oikeastaan puoliksi istuin ja nojasin lavitsaan, jalat maassa (huoneessa oli maalattia). Vieressäni, viereisellä lavitsalla makasi nainen (oletettavasti kuollut). Nuorehko, lyhyt, leveähköharteinen, hiukset olivat pitkät, tummat ja niissä oli leveitä, selvästi erottuvia harmaita raitoja, hieman epäsiisti vaikutelma jäi hiuksista, koska ne olivat niin tuuheat ja latvat tasoittamattomat.. Useita ikkuna-aukkoja (siellä ei siis ollut ikkunalaseja) peitti valkoiset ohuet, ehkä intian puuvillaiset, ikkunaverhot, jotka kevyesti lepattelivat lämpimässä tuulenvireessä.
    Äkkiä nainen nousi puoli-istuvaan asentoon lavitsalla ja kääntyi puoleeni ja sanoi: olen (lausui miesystäväni nimen) vaimo, olen raskaana, haluatko nähdä?
    Minulle tuli heti tunne, etten, ei en halua nähdä ja sanoin: ei, en halua nähdä.
    Samalla hän jo kuitenkin riuhtaisi puseronsa ylös ja paljasti vatsansa, joka näytti siltä, että hän oli ihan viimeisillään raskaana. Vatsasta piirtyi selvästi, sikiöasennossa olevan, isokokoisen, nukkuvan, sikiön ääriviivat. Sikiö oli poikittaisasennossa, selkä selvästi päin naisen kasvoja. Sikiö oli miesystäväni.
    Samalla nainen sanoi: minä olen vain sata kolme seitsemän (137).

Tähän uni katkesi ja heräsin.
    Ihan kuin uneen olisin vielä mielessäni huutanut: Mitä 137? Pitkäkö? Eihän kukaan voi olla niin lyhyt?

17. uppaaja Vierailija

3.11.05, 21:56 #9 (linkki)
    Koom
    (Vierailija)

Jupiterille
    Mielenkiintoista!
    Googlasin sanoilla: kabbala, kabbala numerot, kabbala numerologia, liian paljon hakutuloksia ja hoksasinhan viimein sanan kabbala 137, jo löytyi.
    Onpa mielenkiintoista. En tiennyt tälläistä olevankaan. Jossain olen kyllä törmännyt kabbalisti sanaan aiemmin, muttei se mitään mielenkiintoa ole herättänyt.

Sanan kabbala lukuarvo on siis 137.
    (pyörä, enkelilaji, tapa, muoto, menetelmä, löytö, keksintö, löydettävissä oleva, sanakirjanlaatija, sanakirjaan liittyvä ovat myös lukuarvoltaan 137)

Onko netissä jossain noita numeroiden selityksiä esim, 13=rakkaus ja 37=sydän?

Rakkauteen tämä numero saattaisi liittyä, arvatenkin.

Niin ja tosiaankin, voihan noita numeroita pyöritelläkin useaan suuntaan. Kiitos vinkistä!

18. taikanumero 137 Vierailija

19. nro 11 Vierailija

Mielenkiintoista, että tämä ketjukin aloitettiin 13.7.

20. uppaaja Vierailija

alkaa oleen mielenkiintoista.
    aloituspäivä on 13.7. 2011

1+3+7=11

21. taikanumero 137 Vierailija

22. nro 11 Vierailija

Koko päivämäärästä tulee 1+3+7=11 + 2+11 = 24 = 2+4= 6

nro 6 on myös Kristuksen numero, toisaalta yleisemmin numerologiassa 6 tarkoittaa kotia, kotiin liittyvää

23. nro 11 Vierailija

Oikeastaan nro 33 on Kristuksen numero, mutta 3+3=6, ja siis myös 6 voi yletä mestariluku 33:ksi.

24. uppaaja Vierailija

aivan, kotiin paluun aikakausi lähestyy.
    eikös se maya-kalenteri lopu 21.12.12

25. uppaaja Vierailija

numeroleikkiä:
    11+11=22
    11+11+11=33

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome