Hae Anna.fi-sivustolta

Toistuvat numerot

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä uutisia, 13.07.2011.

1. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    18
    13,7 - tai 13.7, miten vain kirjoitettuna - ei ole sama luku kuin 137. Myöskään 13,7 miljardia - eli 13 700 000 000 ei ole sama luku kuin 137.

Gematriassa tai numerologiassa ei ilmeisesti kuitenkaan välitetä matematiikan säännöistä, vaan "sääntöjä" sovitellaan aina uskomuksiin sopiviksi.

2. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4
    137=11 tai 47=11 tai 110 <----- kertoo meille sen, kuinka löytää takaisin tie Jumalan luokse (Aatami & Eeva). Ensin karkotus paratiisista ja sitten näiden kahden tehtäväksi jääkin sen tien löytäminen takaisin. Tie lähtee avautumaan ja löytymään kun uskaltautuu sukeltamaan itsensä sisään ja nimenomaan sydänchakran kautta löytyy se hyvin tärkeä piste tässä löytöretkessä:))

3. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4
    Ja vielä esimerkki siitä kuinka tietoisuus ilmentyy ja kertoo samasta tarinasta:

lähde:Harry Potter ja kuoleman varjelukset, osa 2

Ja kuinka tähän päivämäärään 13.7 on se tärkeä pistekin saatu mukaan:))

4. uutisia Vierailija

Juu ja niin tietysti, se kirja jonka ketjun alussa mainitsin on "Angel Numbers", kirjoittaja Doreen Virtue. Niinköhän tuo kirja kelpaisi mystisten numeroselitysten standardiksi. Saanen epäillä...

Yhtä kaikki, tässä pätkä kirjan sisältöa suomeksi käännettynä: ENKELTEN VALTAKUNTA: 2008 - Doreen Virtue - Numerosarjoja Enkeleiltä

Pallolla näytti myös olleen keskusteluja jo noin puolen vuosikymmenen takaa samasta kirjasta. http://keskustelu.plaza.fi/ellit/kristallipallo/kristallipallo/1474113/angel-numbers/#post6970758

5. jamppa Vierailija

eli jos mietitään se näin.21.12.12.=21(3).12(3).12(3).=(3)+(3)+(3)=9. en tiedä..noin se pamahti ainakin mun tajuntaan,syy miks lähdin tutkimaan näitä numerohommia on se kun lähiaikoina mulla on sattunu silmä osumaan useasti päivässä kelloon/johonkin muuhun juttuun,missä on esiintynyt luvut 1 1 2.yleensä tossa järjestyksessä.nyt kun oon tutkiskellu näitä niin luulen että se liittyy jotenkin tohon ensivuoden 21.12.2012 päivään..en tiedä vielä miten mutta jotenkin..

6. viisi viikonloppua Vierailija

Sain viime vuoden puolella sähköpostin, jonka mukaan viime vuosi ole ensimmäistä kertaa varmaan 400- 600 vuoteen ainoa jolloin useassa kuukaudessa oli la-su viikonloppuja 5. Ihmettelin asiaa kun kerran viikossa on aina 7 päivää ja joka neljäs vuosi karkauspäivä .Ja mitä allakkani näyttivätkään.Noin Joka kahdeksas vuosi näin menee ei joka 400- 600 sadas vuosi. vai oliko enkelit asialla. Vai almanakka. Tällaisai ihme viestejä sai myös työkaverini ja kyllä nauratti kun näytin vanhat allakkani. Jotkut oli ihan tosiaan ihmetelleet oliko näin, mutta vain minä viitsin selvittää asiaa. Onko tämäkin sitä enkelioppia.Matikka on luonnontiede ja todistettavissa olevaa tiedettä,

7. Alkuvuvut Vierailija

Alkuluvut ovat matematikkaa. En nyt muista mihin numerosarjaan joku on jo päässyt. Mutta kyllä minäkin pitkälle pääsen. Se että meidän laskutapa on kymmmenjärjestelmä ei ole mikään itsestään selvyys. Tietokoneet perustuvat matematiikkaan ja lukevat numerot bitteinä eli ykkösinä ja nollina ja eli yhdeksänjärjestelmänä. Se on niin paljon yksinkertaisenpi kuin oma järjestemämme, mutta aivan saman tuloksen saa biteillä laskettaessa.Voiko olla totta, että tähänkin ketjuun tietokoneeltaan vastanneet henkilöt ei tunne järjestelmää datajärjestelmät on syntynyt???.

8. Alkuluvut Vierailija

Alkuluvut ovat matematikkaa. En nyt muista mihin numerosarjaan joku on jo päässyt. Mutta kyllä minäkin pitkälle pääsen. Se että meidän laskutapa on kymmmenjärjestelmä ei ole mikään itsestään selvyys. Tietokoneet perustuvat matematiikkaan ja lukevat numerot bitteinä eli ykkösinä ja nollina ja eli yhdeksänjärjestelmänä. Se on niin paljon yksinkertaisenpi kuin oma järjestemämme, mutta aivan saman tuloksen saa biteillä laskettaessa.Voiko olla totta, että tähänkin ketjuun tietokoneeltaan vastanneet henkilöt ei tunne järjestelmää datajärjestelmät on syntynyt???.

9. alkuluvut Vierailija

10. Sanna Angel Vierailija

Minä näen enkelinumeroita joka päivä. Tämän päivän numero on ollut 4747 :
    Sanoma 4 ja 7 yhdistelmiä on, että olet syytä onnitella teidän kovaa työtä ja ponnisteluja. Teidän enkelit sanovat, "Jatkakaa hienoa työtä!"

Sinun enkelit ovat aina yhteydessä sinua, niin kuuntele intuitiota ja seuraa ohjeita.

11. Pitkästyttää Vierailija

Näet enkelinumeroita. Miten tämä enkelinumeroiden näkeminen on auttanut elämääsi? Sinulla on kaiketi kaksi lasta.

12. Scrabble Vierailija

Kerro kirjoittaja Sanna Angel miten numero 4747 on todellisuudessa auttanut elämääsi.

Mahdollisesti lisää sossurahaa?

13. Sanna Angel Vierailija

Minulla on viisi lasta ja eronnut. Minä autan enkeleitä ja enkelit minua. Teen enkelitekoja netissä ja jaan tietoa enkeleistä ihan omaksi ilokseni. Vuosi sitten rukoilin erästä asiaa tapahtuvaksi ja kohta toiveeni on toteutunut liiankin hyvin ja olen paljon onnellisempi kuin vuosi sitten. Uskon syyn ja seurauksen lakiin, jumalaan, enkeleihin ja ylösnousseisiin mestareihin. Mielestäni kaikki ihmiset ovat samanarvoisia mutta kunkin tekojen mukaan ihmisestä tulee hyvä tai paha. Itseopiskelen asioita netistä joka päivä noin tunnin verran ja kuuntelen rentouttavaa musiikkia. Viestejä saattaa tulla 10-20 päivä. Toisina päivinä vähemmän ja toisina enemmän. Joskus enkeliyhteys on melkein liiankin hyvä .Yritän nukkua , katson kelloa ja taas on minulle viesti. Joskus tuntuu ihan hassulta miten tämä voi olla totta. Kun katson kelloa se saattaa esim olla : 11:11, 12:12, 13:13, 14:14.....miesystäväni on jo tottunut siihen että näen " erikoisesti aina numeroita. Vanhimman pojan ylioppilasjuhlissa kurkkasin kelloa... se oli 11:11. 11:11 is calling number to human angels <3

14. Sanna Angel Vierailija

15. Sanna Angel Vierailija

Olen löytänyt uuden rakkauden. Vanhan potkin pihalle. Minun ei tarvitse pelätä mitään koska enkelit suojelevat minua. Minä olen auttanut heitä niin paljon että nyt on heidän vuoro auttaa minua.
    En tarvitse mitään sossurahaa ...olen raatanut tässä elämässä ihan tarpeeksi ruumiillisesti. Loppuelämän raadan henkisesti kunnes ehkä valaistun. Oikeastaan valaisen jo tällä hetkellä muita ihmisiä.

16. Sanna Angel Vierailija

Huomasin että kello on juuri 13:13. Kuutelin youtubesta kappaletta millä 4444 tykkäystä.
    Enleli numero 4444 : Kun numerosarja 4444 toistuu, se on merkki siitä, että sinua ympäröivät teidän enkelit. Enkelit ovat teidän puolellanne vakuuttaa teille heidän läsnäolostaan, rakkaus ja apua. Sinun enkelit katsella ulos sinulle ja tukea työtäsi ja päivittäisessä elämässä. He kannustavat sinua jatkamaan työtään teidän tavoitteet ja päämäärät kuin menestys ja saavutus ovat edessäsi. Enkeli Numero 4444 on viesti, joka auttaa on lähellä ja kaikki sinun tarvitsee vain pyytää enkeleiden apua ja ohjausta.
    Minulla on myös samalla nimellä sivut google plussassa. Tein toivomuksen noin 11:00 aikoihin ja rukoukseen vastattiin tasan 11 :11 <3

17. Sanna Angel Vierailija

Nyt sitten sain intuition kello 2:02 tulla tänne lukemaan uusia kommentteja. Niitä ei ole tullut.
    Numero 202 on sekoitus ominaisuuksia numero 2 esiintyy kahdesti, kaksinkertaistaa tärinää, ja numero 0, joka vahvistaa värähtelyt numero se näkyy. Tekee numero 202 voimakkaasti kohdistettu vaikutteita numero 2. Numero 2 resonoi energioiden palvelun ja velvollisuus, tasapainon ja harmonian, sopeutumiskykyä, diplomatia, yhteistyö, kumppanuudet ja suhteet, vastike, vastaanottavaisuus ja rakkaus, lempeys ja ystävällisyys, insightfulness, kunnianhimo, herkkyys, rohkaisua, epäitsekkyys, sosiaalisuus ja tukea, kumppanuudet ja suhteet. Numero 2 liittyy myös uskoa ja luottamusta ja jumalaisen elämän tarkoitus ja sielun tehtävän. Numero 0 on numero "Jumalan voima ja Universal energiat ja merkitsee vapautta rajoituksia tämän materiaalin maailmassa. Se resonoi tärinää ja energiat ikuisuuden, ääretön, ykseys, kokonaisuus, jatkuvat syklit ja virtaus, ja alku pisteen. Numero 0 tarkoittaa potentiaalia ja / tai valinta, kehittää oman hengellisen näkökohtia ja katsotaan edustavan alkuun hengellinen matka ja ehdottaa, että kuuntelet intuitioon ja korkeamman itse.

Angel Numero 202 tuo viesti ylläpitää uskoa ja luottamusta, tasapainoa ja harmoniaa, ja pysyä optimistinen polkua. Jossa positiivinen asenne ja näkymät, ihmeitä voi tapahtua elämässäsi. Onko luottamus ja usko, että kaikki toimii ulos korkein hyvä. Tasapainon säilyttämiseksi ja tasapaino sisällä.

Angel numero 202 voi kääntyä kunnianhimoisin unelmista totta. Se kysyy nähdä suuremman kuvan, ja työskennellä yksityiskohdat tarpeen täydentää sitä kuvaa. Tuo asioita läpi toteutumaan molempien henkisen ja aineellisen lentokoneita.

Angel Numero 202 on voimakas sanoma uskoa ja luottamusta Divine. Anna enkeleitä surround sinulle rakkauden, rauhan ja harmonian.

Varmistusnumero :
    Numero 336 on sekoitus ominaisuuksia numero 3 näkymisen kahdesti, voimistamalla sen vaikutteita ja liittyvät Master Number 33, ja värähtelyt numero 6. Numero 3 tuo energiat itseilmaisun ja viestintä, optimismia ja innostusta, osaamista ja kykyjä, ystävällisyys ja sosiaalisuus, kasvuun, ja periaatteita korotuksen, ilmentää ja ilmentymä. Numero 3 tekee myös värähtelyt ylösnousseiden Masters. Master numero 33 symboloi periaate ohjausta, myötätunto, siunauksia, opettaja opettajien, marttyyrikuoleman, inspiraatiota, rehellisyys, kuria, urheutta ja rohkeutta. Kun ilmaisi täysillä, Master Numero 33 keskittyy hengelliseen kohottavaa ihmiskunnan. Numero 6 liittyy tarjoamaan ja määräyksen, omaisuutta, tila ja raha näkökohdat, palvelu ja kotimaisuus, rakkaus kodin ja perheen, huolehtiva ja vaaliminen, vastuu ja luotettavuus, rehellisyys ja.

Angel Numero 336 tuo rohkaisevan viestin, että materiaali ja raha tarpeet tyydytetään kun palvella elämän tarkoitus ja täyttää henkisen kohtalo. Anna pelot tai huolenaiheita enkeleille parantumista ja transmutointia ja uskomme että sinulla on angelically ohjataan siitä seuraavat vaiheet. Tiedä, että olet tuetaan ympäröimänä ja rakastettu ja kaikki on hoidettu korkeimmaksi hyvä.

Angel Numero 336 tarkoittaa, että rukoukset ja positiivisia mielikuvia koskien materiaali haluaa ja tarvitsee (esim rahaa, kotona, elintarvikehuolto jne) on kuultu ja ollaan vastasi ja vastasi. On uskoa ja luottaa, että tarpeet täytetään ja sinä ja rakkaansa on kaikki mitä tarvitset elämässänne. Enkelit ja Masters nähdä sisäinen-valo paistaa kirkkaasti ja ovat tyytyväisiä polku olet valinnut. Pysyä tasapainossa ja keskittyneenä saavuttamaan paras.

Käytä luonnollista luovuutta siistiä vaatekaappi, koti, työtila ja ympäröivä ympäristöissä ja piirtää raitista, positiivinen energiat elämääsi. Nopea jotka todella ovat rakkaudella ja ilolla.

Kaikki unelmani toteutuvat koska autan enkeleitä. Tottakai unelmani ovar realistisia.

18. Sanna Angel Vierailija

19. vierailija Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri