Toivo elää... kunpa olisin raskaana... *fingers crossed*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "bonbon"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"bonbon"

Vieras
Kuukautiset alkavat huomenna, viimeistään sunnuntaina jos alkavat.. - Toivottavasti eivät ala! Hiukan huonolta näyttää pms-oireiden suhteen.. jos niihin on luottaminen niin menkat kyllä alkaa ajallaan :(

Tein hätäpäissäni testin alkuviikolla, ihan turhaan, negaa se näytti niin kuin aina tvähänkin asti. Pienen pientä haamua toivoin...

Toivokaan mun puolesta, jooko...? Että olisin raskaana ja voisin maanantaina tuoda onnellisia uutisia teille :)

[QUOTE="muu";23277913]Toivon että plussa pärähtää:)onko sul millasia oireita ollut,erilaisia ku muissa kierroissa?[/QUOTE]

Sepä se, kun ei ole ollut mitään ns. normaalista poikkeavaa :( Siks pelkäänkin et menkat vaan alkaa...

edellinen viesti vähä epämääräinen;eli tarkotin siis et älä viel masennu jos ei oireita ole,ei silti välttämättä merkkaa menkkoja ja ihan hyvin voit olla silti raskaana:)testausonnea siis:)

[QUOTE="muu";23278004]eihän se aina siis mitää tarkoita vaikkei oireita oliskaan,on siis oireettomiakin raskauksia:)itse aina kyttään oireita että onko erilaisia:D[/QUOTE]

Niiiiin mutta eikös PMS-oireiden pitäis jäähä pois...? Loogisesti..

Tässä ketjussa vois löytyy joku vastauksen tietävä miun ongelmaan:

Aina kysytään noista lämmöistä, kun ne nousee niin ja niin paljon, mutta onko kukaan/ kuinka moni tullut raskaasi, ettei lämmöt ole hievahtaneet mihinkään suuntaan?

Ja, jos on, niin onko näitäkin raskauksia ollut tässä suhteessa erilaisa, että esim. ekassa lämmöt pompsahti ja tokassa ei?

[QUOTE="kuu";23278095]Mulla PMS-oireet tuli viikkoa liian aikaisin kun tulin raskaaksi, onko sinulla ihan ajallaan?[/QUOTE]

Hmm... no, ne oli kyllä tavallista aikaisemmassa... Pistin stressin piikkiin... VOI KUNPA olisit oikeassa :)

Yhteistyössä