Toivottavasti H&M:n paketti tulee jouluksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
SIellä luki, että kun tilaa oliko se nyt ennen 14.12. niinehtii jouluksi. No minä tilasin ennen sitä päivää mikä siellä oli ilmoitettu ja ekan paketin piti tulla viikolla 51 eli tällä viikolla ja toisen paketin 52. Siis se loppulähetys.

No ei tullut pakettia tällä viikolla. Tuleeko ensi viikolla sitten kaikki? Vai pitääkö unohtaa?

Oletko käynyt siellä sivuilla katsomassa mikä on tilanne. Paketti voi olla jo postissa, mut se kortti tulee vasta maanantaina. Mä seuraan aina sen paketin kulkua sieltä h&m:n sivuilta niin voi hakea ennen kuin on tullut se postin ilmoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Oletko käynyt siellä sivuilla katsomassa mikä on tilanne. Paketti voi olla jo postissa, mut se kortti tulee vasta maanantaina. Mä seuraan aina sen paketin kulkua sieltä h&m:n sivuilta niin voi hakea ennen kuin on tullut se postin ilmoitus.

Siis olen katsonut, että se eka paketti on lähtenyt kyllä mutta sen tarkemmin en ole seurannut missä se menee.

No onko toivoa, että tuo toinen tulisi kun sen pitäisi niiden sivujen mukaan tulla viikolla 52.

Yhteistyössä