Toka kerta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuneitsyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

peppuneitsyt

Uusi jäsen
04.09.2011
4
2
1
Odotan astianpesukoneen korjaajaa. On perjantai ja kello on varttia vaille neljä. Lupasi tulla ennen neljää. Huokailen hermostuneena.
Parin tunnin päästä alkaa firman juhlat, pitäisi ehtiä vielä meikata. Kävin jo suihkussa ja vaihdoin vaatteet, mustan pikkumekon päälleni. Oloni on seksikäs ja kihelmöivä. Kaadan lasillisen valkoviiniä itselleni.

Ovikello soi. Vihdoinkin. Oven takana pitkätukkainen mies, tukka on poninhännällä. Ikää miehellä on noin neljäkymmentä. Ihan hyvän näköinen, hoikka ja lihaksikas.
"Tulin korjaamaan konetta." Mies tokaisee. "joo, se on tuolla keittiössä, ei vissiin ota vettä, tai jotain."
Mies menee työkalupakkeinensa keittiöön.
Menen perässä keittiöön, katson kun mies siirtää koneen pois paikaltaan ja kurkottelee sen taakse. Huokaan ja kaaden lisää viiniä lasiin. Toivottavasti homma on kohta valmis!
"no niin, valmista tuli" Sanoo mies. Menen kurkkaamaan koneen taakse, ihan kuin siitä mitään ymmärtäisin. "ai jaa, joo. No mikä siinä oli vikana?" Kysyn. Olen juuri kurkottelemassa koneen taakse, pyllistän miehen suuntaan. Tunnen hänen painautuvan minuun kiinni "Se oli vaan meisseliä vaille." Tokaisee mies. Suustani pääsee voihkaus, sillä tunnen miehen "meisselin" pyllyäni vasten. "Ja niin taitaa olla joku muukin meisseliä vaille". Voihkaisen uudestaan.

Mies kääntää minut kasvokkain kanssaan ja suutelee röyhkeästi suulle. Samalla hän työntää kätensä mekkoni alle ja löytää pikkuhousuni. Näppärästi hän löytää myös tiensä pikkuhousuihini. "Täällähän on jo ihan valmista" Hän toteaa, eikä erehdy. En saa sanaa suustani.

Mies riisu pitsiset pikkuhousuni ja nostaa mekon helmat lanteilleni. "Hyvältä näyttää" Hän sanoo ja ohjaa minut keittiön pöydän ääreen. Mies kääntää minut selin häneen, niin että nojaan keittiön pöytää vasten, pylly pystyssä. Olen hämilläni ja kiihottunut. Mies työntää ensin yhden sormen pilluuni, ja sitten kaksi. Voihkaisen, mies tuntuu pitävän siitä ja työntelee sormia edestakaisin. Kuulen kuinka litisen.

"Vai on mirri meissiliä vaille, annetaan sitten meisseliä" Sanoo mies. Kuulen metallisen kolauksen. "työkalupakki" ajattelen. Samassa tunnen jotain kovaa ja kylmää pilluani vasten. Voi luoja, meisseliä. Mies työntää ruuvimeisselin kahvaosaa pilluuni. Jo pelkkä ajatus on niin tuhma, että saa minut voihkaisemaan ja kostumaan lisää.
Mies lopettaa hetkeksi, käy hakemassa tiskipöydältä jotain. En uskalla edes ajatella mitä. Tunnen jotain viileää valuvan peppuni päälle. Öljyä! Mies haki ruokaöljyn ja kaataa sitä pyllylleni.

Seuraavaksi tunnen meisselin kahvan pyllyreikääni vasten. Tunne ei ole uusi, olen kokeillut peppuseksiä kerran entisen luokkakaverin kanssa ja pidin siitä. Sävähdän silti kun mies alkaa päättäväisesti työntää meisselin kahvaa sisääni. Kahva on täydellisen muotoinen pyllyyni. Tuntuu hyvältä. Voihkin ja pyöritän pyllyäni, haluan lisää. "Taitaa meisseli kelvata" Meis sanoo. Voihkaisen vastaukseksi. Mies työntelee muutaman kerran edestakaisin ja pysähtyy hetkeksi.
Tunnen toisen meisselin pilluani vasten, tämä on isompi. Hitaasti mies työntää sen sisään. Nojaan edelleen keittiön pöytään, ja jos en nojaisi, jalkani varmaan pettäisivät altani. Tunnen pienemmän meisselin pyllyssäni ja samalla isompi meisseli työntyy edestakaisin toisessa reiässäni. Öljy ja omat nesteeni valuvat pitkin reisiäni. Voihkin ja kiemurtelen ja mies työntelee molempia meisseleitä minussa.

Mies ottaa pienen meisselin pois pyllystäni ja alkaa tunkea isompaa meisseliä sinne. Hän kaataa lisää öljyä ja meisseli alkaa upota sisääni. Voihkin ja samalla mietin mitä tulee seuraavaksi.Meisseli tuntuu isolta, mutta meisseli uppoaa pikkuhiljaa öljyisenä tiukkaan pyllyyni. Tämä mies on selvästi korjannut astianpesukokeita ennenkin! Mies työntelee isoa meisseliä hetken edestakaisin ja samalla sormeilee pilluani. Litisen kiimasta.
Mies ottaa meisselin pois pyllystäni ja tulee kiinni minuun. Tunnen taas hänen oman meisselin. Mies kourii rintojani takaa päin, nipistelee nännejäni ja nuolee kevyesti niskaa.
"Anna vielä" Sanon, tai oikeastaan anelen mieheltä. Kuulen vetoketjun avautuvan. Kuuma kalu painautuu pyllyäni vasten. Varoittamatta mies työntyy pilluuni, hänellä on todellakin iso! Pohjaan saakka. Minulta pääsee pieni kiljahdus. Hitaasti ja varmasti mies käyttää kaluaan, samalla hän puristelee rintojani ja välillä nipistää nänneistä. Olen todelle kuumissani ja kiimoissani. hetken mielessäni käväisee ajatus, että mekko ruttaantuu ja suihkussa pitää käydä uudestaan, mutta unohdan ajatuksen samantien kun mies nopetttaa tahtiaan ja survoo kovaa kaluaan minuun.

Mies pysäyttää vauhtinsa hetkeksi, mutta pitää kalunsa sisälläni. Hän työntää sormensa pyllyreikääni, työntelee muutaman kerran edestakasin ja työntää sitten kaksi sormea. Olen jo rentoutunut ja sormet menevät helposti. Mies pitää sormet pyllyssäni ja työntelee kaluaan muutaman kerran edestakaisin. Huohotan ja voihkin, tuntuu että silmissä säkenöi, olen orgasmin partaalla. Yht´äkkiä mies lopettaa, inahdan vastalauseeksi. Hän läpsäisee pyllyäni, kiljahdan säikähdyksestä ja kivusta. Sitten öljyinen kalu alkaa työntyä pyllyyni. Voi ei, nyt tulee meisseliä, ajatten. Kalu uppoaa yllättävän helposti ja tuntuu täydellisen hyvältä. Mies työntelee ensin hitaasti edestakaisin, ei ihan pohjaan asti, koska hänellä todellakin on iso. Sormet löytävän klitorikseni ja olen valmis, voihkin ja tärisen orgasmin kourissa. Mies kiihdyttää tähtiaan ja työntelee nopein vedoin kuumaa, jättimäistä kaluaan pyllyssäni orgasmini jatkuu vaan. Lopulta tunnen miehen kalun paisuvan ja sykkivän. Pian tunnen kuinka sperma ruiskuaa pyllyyni. Mies vetäytyy ulos minusta. Valun lattialle istumaan. Pilluni ja pyllyni on märkinä ja liukkaina mehuistani, spermasta ja öljystä.

Mies nostaa housut jalkaansa. "Korjaus ei sitten maksa mitään, ja soita jos vikaa ilmenee." Mies jättää käyntikorttinsa keittiön pöydälle, ottaa pakkinsa ja häipyy.

Tajuan, että minulla on puolituntia aikaa käydä suihkussa, meikata ja valita uusi mekko. Tajuan myöhästyväni firman juhlista, mutta ei se oikeastaan haittaa, päätän sanoa pomolle, että keittiössä ilmeni kosteutta ja se viivytti tuloani.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sm10

Yhteistyössä