Tomi Traktori ja Franklin - kuka tietää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aloitellaan näitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aloitellaan näitä

Vieras
Mistä lähtien tomi traktori alkaa itse puhua? Siis mikä DVD numero? Ajattelin tilata netistä, mutta onko esim DVD 5 vielä ykköskautta?

Onko vinkkejä mistä kannattaa tilata netistä? Ja mistä saisi Frankliniä? Onko muita suosikkeja?

tomi puhuu kyllä kai jo tokalla tai kolmannella dvdllä? meil on ne tuol, mut en jaksa nousta tarkistaan :snotty:

meillä on pojan mummu tilannut lasten parhaat kirjast-kerhosta franklineitä, mut kai niitä ihan jossain nettikaupassakin on, esim.discshop.fi.

babar-boxin ostin prismasta tai cittarista, en muista kummasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Muo kiinnostais että mistä löytyis Babar-norsu DVD-itä!

Minä tein herätyeostoksen kirpparilta ja ostin kahdella eurolla Babar-dvd:n. En yhtään tiennyt millainen koko ohjelma on, ja olin aika järkyttynyt kun luulin sen olevan jotain sööttiä pikkulasten ohjelmaa. Tosi pelottavia kohtauksia ja ihme alakuloista musiikkia. Nelivuotias on nyt vakuuttunut että ihmiset muuttuvat kuoltuaan vihreiksi, koska Babarissakin kävi kuulemma niin jollekin eläimelle.

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
tomi puhuu kyllä kai jo tokalla tai kolmannella dvdllä? meil on ne tuol, mut en jaksa nousta tarkistaan :snotty:

meillä on pojan mummu tilannut lasten parhaat kirjast-kerhosta franklineitä, mut kai niitä ihan jossain nettikaupassakin on, esim.discshop.fi.

babar-boxin ostin prismasta tai cittarista, en muista kummasta :)

ei puhu vielä kakkos ja kolmoslevyillä.... En tiedä missä vaiheessa muuttuu puhuvaksi.....

Yhteistyössä