Tomi traktori!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomi traktori?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tomi traktori?

Vieras
Muksu alle 2v on ollunna sairas ja saanut sitten katsoa tavallista enemmän lemppariaan tomi traktoria dvd:ltä. Mutta voi jee miten tuo tunnari jää mieleen!

Asiaan.. Tietääkö joku paljonko tuota tomi traktoria on tehty? Siis onko olemassa enempää kuin nuo kaksi tuotantokautta? Meillä ei tällä hetkellä ole kuin kaksi dvd:tä, ei meinaa löytyä mistään.. Ja olisiko teillä tietoo, mistä voi ostaa semmoisen tomi traktori-figuurin?

On niitä jaksoja ainakin yli kymmenen... Jossain kohtaahan se tomi ja muut rupes puhumaan, muuttui jotenkin paremmaksi. Prismassa mä oon ainakin niitä nähnyt ja anttilassa.

Ainakin 7
Meillä on 1 ja 7 nimittäin

Siis se tunnari :headwall:
Ja poika matkii koko ajan niiden juttuja "hyvä tomi, pystyt kyllä siihen" :D
Carlsonilla oli myytävänä Tomi Traktori ja Reetu

Mä en oo paikallisessa prismassa nähny ku nuo kaks dvd:tä mitkä meillä on eli 6 ja 8. Stokkalta kysyin mut ei kuulemma ole.. Pitää käydä kattoos vielä sittari. Anttilassa en nähny ku yhden dvd:n ja se oli tuo kutonen, enkä myöskään figuuria :( pitää ens kerralla kysyä myyjältä. Tuo poitsu on niin kovin tomi traktorin perään et mä oon sille muovailuvahasta väsäilly punaisia traktoreita etukuormaajalla varustettuna (silmineen savupiippuineen kaikkineen.. ) . Taiteellista :D

Enkula! Paljonko ne figuurit makso siellä teidän Stockmannilla? Olisko nuita figuureita si jossain nettikaupassa? Huuto.netistä en löytäny.

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
http://www.leluhuone.fi/product.asp?lang=1&sua=1&tk=36411&q=y&s=927 meillä toi sarja ja kovas käytös ollu jo 3vuotta =) ps.vaakku ja paakku kantsii jemmata aluks!

Hitsi ku tuota ei oo varastossa tuolla :( . Harmi. Pitäisköhän rekisteröityä tuonne huutikseen ja huutaa sieltä.. Postarit on vaan hirmu isot! Heh, oiva vinkki tosiaan :)

Ai niin, meinasin muuten vahingossa iltapäivällä kirjoittaa kassakuittiin "tomi traktori" siihen signeerauksen kohdille.. Nimimerkillä useamman jakson tänään katsonut.. Onneksi yks jakso on vaan kymmenen minuuttia, sopii pienelle katsojalle hyvin.

Yhteistyössä