Tonkiiko mies laukkuani ja puhelintani, mitä mieltä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
"Hieman" epäilykset heräsi.

Otin eilen (pomon luvalla) töistä Fluconazol -kapseleita kahteen annokseen, laitoin ne lääkekippoon ja käsilaukkuun.

Käsilaukkuni on isoa mallia ja aina täyteen tupattu ties mitä matskua ja tavaraa. Olin eilen lenkillä ja mies oli vahingossa (?) pudottanut laukkuni lattialle niin että lääkekippo tippui lattialle ja toki ihmetteli mitä ne on. Ja siksi kai avasi suunsakin ja joutui paljastamaan että on tiputtanut / penkonut kassiani.

Testasin kassiani tänä aamuna, laitoin tavarat siihen ja tiputin lattialle. Mitään ei kassista valunut ulos, koska se on aina niin täyteen tupattu.

Muutenkin luulen, että se penkoo myös puhelintani. Hieman liian usein se haluaa pelata pelejä juuri mun luurillani.

Mulla ei ole mitään salattavaa mutta jotenkin ärsyttää tuollainen. Laukussani on myös henk. kohtaisia kirjeita ystävältäni ja jos se niitäkin penkoo...

Vai olenko vaan vainoharhainen?

Mieheltä kysyin, puolileikillä että olitkos penkomassa ja se vaan et "ei ku se tippu tohon ja sit .. " ..

Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Otin eilen (pomon luvalla) töistä Fluconazol -kapseleita kahteen annokseen, laitoin ne lääkekippoon ja käsilaukkuun.

Käsilaukkuni on isoa mallia ja aina täyteen tupattu ties mitä matskua ja tavaraa. Olin eilen lenkillä ja mies oli vahingossa (?) pudottanut laukkuni lattialle niin että lääkekippo tippui lattialle ja toki ihmetteli mitä ne on. Ja siksi kai avasi suunsakin ja joutui paljastamaan että on tiputtanut / penkonut kassiani.

Testasin kassiani tänä aamuna, laitoin tavarat siihen ja tiputin lattialle. Mitään ei kassista valunut ulos, koska se on aina niin täyteen tupattu.

Muutenkin luulen, että se penkoo myös puhelintani. Hieman liian usein se haluaa pelata pelejä juuri mun luurillani.

Mulla ei ole mitään salattavaa mutta jotenkin ärsyttää tuollainen. Laukussani on myös henk. kohtaisia kirjeita ystävältäni ja jos se niitäkin penkoo...

Mieheltä kysyin, puolileikillä että olitkos penkomassa ja se vaan et "ei ku se tippu tohon ja sit .. " ..

Öö, oliko tää Sun mies vai mikä henkilö?
HERRAJESTAS NAINEN, miks täällä vingut. Itelläni ei heti tulisi mieleen kysyä kaksplussa palstalta että mites nyt?!?!? Kysy suoraan mieheltä ja ota itse selvää..toki on tyhmää tonkia toisen laukkua mutta jos mun mies penkois mun laukkua ni kysyisin että mitä teet..tai että mitä ylipäänsä luulet löytäväsi! :D Jos sitä pari tampax pötköö, avaimet, rahapussi, meikit+muu "roska" kiinnostaa niin siitä vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja olio:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:

Öö, oliko tää Sun mies vai mikä henkilö?
HERRAJESTAS NAINEN, miks täällä vingut. Itelläni ei heti tulisi mieleen kysyä kaksplussa palstalta että mites nyt?!?!? Kysy suoraan mieheltä ja ota itse selvää..toki on tyhmää tonkia toisen laukkua mutta jos mun mies penkois mun laukkua ni kysyisin että mitä teet..tai että mitä ylipäänsä luulet löytäväsi! :D Jos sitä pari tampax pötköö, avaimet, rahapussi, meikit+muu "roska" kiinnostaa niin siitä vaan!

Että mua ottaa päähän nää "mitä täältä kyselet" vastaukset!!
tääl kysytään paljon tyhmempiäkin, ja usein.

Ap, mä luulen et tonkii...

No miksi ihmeessä se sun mies pelailee sun puhelimella jotain pelejä, kun on tietokonekin ilmeisesti teillä? Hanki sille kunnon peli koneelle. Ärsyttäis lähinnä sen puolesta, että akku on sitten koko ajan lopussa.

Jos nyt yhden testikerran oot laukkua tiputtanut, niin ei se sitä meinaa etteikö sieltä oikeesti vois toisella kerralla sitä tavaraa tippua. Sehän riippuu ihan tippumistavasta.

Tonkii tai ei, eihän sille tavallansa mitään voi. Mutta tuo kännykkähomma kyllä ärsyttäis, voi vaikka pelata omallansa. Ehkä hänellä on jotain menneisyyden traumoja? Tiedä sitten.

no onko sillä jotain väliä sitten vaikka mies katseleekin. ei mulla ainakaan o mieheltäni minkään moisia salaisuuksia eli siinähän tonkii jos haluaa käytettyjä nenäliinoja kaivella.

miehen lahjat tilaan netistä/tuon kotiin piiloon niin että mies ei tiedä jos tältäkantilta asiaa ajattelee mutta mitä mieheltä sitten tulisi salata. olenko minä siis outo kun en mieheltäni salaa mitä'än henkilökohtaisiakaan asioita??

Yhteistyössä