Topi Sorsakoski kuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kepeitä multia! Olin ala-asteella, kun aloin kuunnella Sorsakoskea. Samettinen ääni on poissa. 10 päivän päästä on kulunut vuosi siitä, kun sama sairaus vei pikkuveljeni. :(

Kepeitä multia! Olin ala-asteella, kun aloin kuunnella Sorsakoskea. Samettinen ääni on poissa. 10 päivän päästä on kulunut vuosi siitä, kun sama sairaus vei pikkuveljeni. :(

Kerrohan, että mitä lääkärit sanoi keuhkosyövästä nuorella? Useimmiten kuitenkin keski-ikäisenä AIKAISINTAAN sairastutaan keuhkosyöpään. Omituista, että suht lyhyen ajan tupakoinnilla saa keuhkosyövän.

Voi että, otan osaa. Miten noin nopeasti meni? Mulle oli tämä Sorsakoskenkin tilanne yllätys, että noin nopeasti meni. Ehkä ei kaikkea kerrottukaan julkisuudessa?

Meni nopeasti, koska oli nuori ja hyväkuntoinen. Syöpä oli aggressiivinen ja levinnyt kaikkialle. Ei sitä parikymppinen kuvittele selkäkipua ekana etäpesäkkeeksi, vaan ajattelee venähdyttäneensä sen töissä tms.

Ei se keuhkosyöpä välttämättä tarkoita tupakkataustaa. Topille tuli juu lähtö kesken taistelun, todennäköisesti johonkin sairaskohtaukseen. Sytostaatit ovat niin kovia aineita, ettei kaikkien elimistö kestä niitä.

Yhteistyössä