Törkeän tylsää! *sis. sekavaa höpinää*

Villi viisikko

Aktiivinen jäsen
04.12.2006
3 360
0
36
Minulla on hyvin harvoin ns. omia menoja joihin menisin mielelläni ilman lapsia.

Nyt lauantaina on, ja samana päivänä on mies lupautunut muuttoavuksi. Tuo on ihan ok, minä voin ottaa tuon vauvan kyllä aluksi mukaan (ja kärrätä kaksi isompaa toiselle puolelle pääkaupunkiseutua kuin mihin olen menossa )
Näemme tällä tyttöporukalla noin kerran- kaksi/ vuosi.
Muuttoavun tarvitsija ilmoitti eilen tarvitsevansa myös remonttiapua, eli se siitä "loppuilta rauhassa, tulen kotiin joskus myöhään" |O |O

Ja mies rientää apuun mahdollisesti jo tänä iltana ja varmasti perjantaina ja lauantaina heti aamusta.
Sunnuntaina on tyttösen "juhlipäivä" eli 3v kekkerit.. Kukahan nekin saa keskenään järjestää??

Äh, ei kai asia kitisemällä ratkea, kiva kuitenkin päästä vähän tuulettumaan, vaikka sitten vauvan kanssa ja ihana siskoni on luvannut hoitaa nuo isommat sen aikaa.
Ja synttäreillekin on tulossa kivasti väkeä, nämä ovat meidän viimeiset juhlat tässä kodissa. Teinitkin ovat kotona, joten ehkä pienellä "lahjonnalla" saan lauantaiaamuna jotain tehtyä.
Harmittaa kuitekin kun koko maailma ei tanssi pillini mukaan :whistle: :ashamed:

Yhteistyössä