Hae Anna.fi-sivustolta

Torstain toiveikkaat vaihdot

Viestiketju osiossa 'Ennustusten vaihdot' , käynnistäjänä Parvekekukka, 17.05.2018 klo 13.33.

1. Parvekekukka Vierailija

Minulla on vähän hassu tunne siitä, että vanhempi, tumma mieshenkilö odottaa minun tekevän ratkaisun ja poistavan elämästäni erään nuoremman, tumman ja silmälasipäisen miehen.

Asia tuntuu oikein pakottavana sisälläni, ihan kuin hän intuitiivisesti ”ajaisi” minua tekemään niin ja itsestänikin alkaa tuntua, että olisi viisainta tehdä niin.

Olenkohan tulossa hulluksi vai pitääköhän tuntemukseni paikkansa? Ja jos lemppaan nuoremman miehen niin vaikuttaako se edullisesti suhteeseeni tämän vanhemman kanssa?

Kiitos jos katsot tätä kuviota :)

Olen korteissa pata eli tumma olen.

2. Leinikkejä Vierailija

Vanhempi mies on kiintynyt sinuun ja itsekin olet häneen sidoksissa enemmän kuin nuorempaan, joka on ystäväpohjalla elämässäsi. Kyllähän se vähän hankalaksi kävisi, jos nuorempikin olisi kuviossa mukana.
    Vanhempi olisi hyvillään, kun hän olisi yksin miehenä. Sinä toki toimit niin kuin itsestäsi tuntuu oikealta, mutta suosittelen vain vanhempaa.
    Sitten saat rauhan asiassa.

Omassa tilanteessani on kaksi miestä, jotka ovat vanhempia minuun nähden, mutta samana vuonna syntyneitä. Toinen on pidempi ja laiha, tummahkot silmät, pitkätukkainen, puhelias.
    Ei erityistä koulutusta hänellä.
    Toinen lyhyempi tuota pidempää, lihaksikas, siniset silmät, lyhyet siistit hiukset (vaalean/tumman väliltä), sosiaalinen, tekniikan koulutus.
    Molemmilla taustanaan vankeus Suomessa aiemmin.
    Olin kiinnostunut pitkätukasta, mutta en enää, koska hän ei pidä minusta ja
    koen, ettei ole minulle sopiva kuitenkaan.
    Nykyään olen kiinnostunut tästä toisesta. Hän käyttäytyy hyvin minua kohtaan. Onko mahdollista saada tuttavuus hänen osaltaan mille tasolle?
    Entä miten pitkätukka käyttäytyy, onko mustasukkainen?

3. moppe Vierailija

Kuulehan, otan kiinni ketjustasi, kun tähän saan näin: asiasi ratkeaa luonnollisella tavalla, sinun ei tarvitse kuin odottaa jonkin aikaa. Enempää syitä tmv. Niitä minulle ei anneta.
    Jos kurkkaat mopen ketjuun, kiitos

4. Pohdihan hetki, mitä varmasti saat ja mitä varmasti menetät, kun teet valintaa.
    Nuoremman näkökulmasta kun tilannetta katsotaan, hän tietysti loukkaantuu ja etääntyy. Oletko valmis siihen, vastassa mahdollisuus tehdä virhevalinta. Luottamus ja ystävyys, särkyy. Vanhempi mies on mahdollisuus, ei varmuus.
    Maltahan mielesi ja hengähdä. Ratkaisu löytyy, ethän halua tehdä sitä kenenkään toisen painostuksesta.

Haaveissani kuljen aurinkoista rantatietä kylki kyljessä kivan kumppanin kanssa. Toteutuuko haaveeni, edes osittain, tänä suvena?

5. Parvekekukka Vierailija

Tämä lyhyempi on vakaampi ja näkyy voimakkaammin energioissasi mukana ja sitoutuneempana teidän ystävyyteen, josta olisi mahdollista tulla syvempääkin, kuin tällä hetkellä. Ei ehkä ihan perinteistä parisuhdetta, mutta sellaista sielunyhteyttä ja läheisyyttä. Pitkätukka näkyy hieman häilyväisempänä, eikä hänen kanssaan ihan niin syvää yhteyttä sieluntasolla. On enemmän tuttavuus ja taitaa jäädä itsestään pois kuvioista luonnollisesti ilman sen suurempia selkkauksia, kun energiasi ovat tässä toisessa miehessä.

6. Parvekekukka Vierailija

Katson sinulle ketjuusi! :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus